۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسائلی که با تذکر حل می شود نیاز به رسانه‌ای شدن ندارد
کد خبر: ۳۵۱۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۱ ساعت: ۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در واکنش به مطالبه کاربران فضای مجازی:

مسائلی که با تذکر حل می شود نیاز به رسانه‌ای شدن ندارد

آیت الله عابدینی گفت: کلام من، حتی بصورت غیرمستقیم تاثیر خود را گذاشت؛ افراد مد نظر بنده نشان دادند که بعد از این بیشتر مراقب رفتار و عملکرد خود خواهند بود.

مسائلی که با تذکر حل می شود نیاز به رسانه‌ای شدن ندارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین،  آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در روز پنج شنبه 17 ام تیرماه در جلسه شورای اداری استان قزوین خطاب به برخی از مسئولان استان جملاتی را بیان کردند که با واکنش‌های پرشماری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان سیاسی رسانه‌ای استان مواجه شد.

 ایشان در بخشی از سخنان خود ضمن هشدار در خصوص وقوع برخی اتفاقات قابل تامل در استان از مسئولین خواستند تا مشکلات را رفع کنند و در ادامه گفتند: جلوی متخلفان بایستید وگرنه حقایق را به مردم می‌گویم.

پس از تهدید غیر مستقیم مسئولین متخلف توسط آیت الله عابدینی، نظرات بیشماری در فضای مجازی منتشر شد که با دوگانه خواندن رفتار آیت الله عابدینی و مخفی‌کاری ایشان، نسبت به عدم افشاگری امام جمعه قزوین معترض بودند.

صبح امروز، آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین، در پاسخ به واکنش مطالبه‌گر کاربران فضای مجازی نسبت به اظهارات خود در جلسه شورای اداری استان، در مصاحبه با صبح قزوین ابراز کرد: هر مسئله‌ای را که در استان رخ می‌‌دهد نمی‌توان بصورت صریح و آشکار عنوان کرد.

وی افزود: کلام من، حتی بصورت غیرمستقیم تاثیر خود را گذاشت؛ افراد مد نظر بنده نشان دادند که بعد از این بیشتر مراقب رفتار و عملکرد خود خواهند بود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همانطور در خطبه‌های نماز جمعه هم گفتم، تا زمانی‌که بتوانیم مسئله‌ای را با تذکر حل کنیم، نیاز به رسانه‌ای شدن وجود ندارد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان