۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رقابت بیش از ۳۰۰ نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین
کد خبر: ۳۵۱۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۰ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین اعلام کرد

رقابت بیش از ۳۰۰ نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین گفت: در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۳۴۷ نفر شرکت دارند که از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به رقابت با هم خواهند پرداخت.

رقابت بیش از ۳۰۰ نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین
حجت الاسلام مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین خبر داد و اظهار کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات از امروز در قزوین شروع شده و در امامزاده‌ حسین(ع) قزوین در حال برگزاریست.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی ۳۴۷ نفر شرکت دارند که از این تعداد ۲۰۰ شرکت کننده خانم و ۸۰ نفر آقا و مابقی شرکت‌کنندگان در رشته‌های دعا و تفسیر هستند که پس از اتمام مسابقات حفظ و ترتیل و تجوید به رقابت با هم خواهند پرداخت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین تصریح کرد: مسابقات قران کریم اوقاف در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود که در روز نخست فعالان قرآنی در بخش برادران و دو روز آتی نیز خواهران رقابت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: همه پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری مسابقات قرآن در فضایی سالم با رعایت همه جوانب بهداشتی صورت گرفته تا همچون سال‌های گذشته مسابقاتی در خور شان اهالی قرآن دوست استان قزوین داشته باشیم.

کریمی عنوان کرد: سال گذشته و امسال به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط متسابقین و داوران در محل آزمون حاضر خواهند بود.

وی بیان کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰جز، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: اختتامیه مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز پنج‌شنبه یا جمعه هفته جاری با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد و رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان