۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین در مسئله عفاف و غیرت مردان عملکرد خوبی نداشتیم
کد خبر: ۳۵۱۳۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

پوشش و حجاب، مسئله جدی تمام ادیان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان اسلام با اذعان و آگاهی به مسئله غیرت و عفت، بخشی از عمده فعالیتهایشان را غیرت زدایی در جامعه بنا گذاشته‌اند و تلاش دارند غیرت مردم را سرد کرده و مسئله عفت را به راحتی زیر سوال ببرند.

در مسئله عفاف و غیرت مردان عملکرد خوبی نداشتیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی ظهر امروز در همایش زیست عفیفانه که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، ابراز کرد: چراکه مسئله پوشش در تمام ادیان به عنوان موضوع جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وی به لزوم برنامه‌ریزی برای عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی در حوزه عفاف و حجاب صورت بگیرد چراکه از مسئله غیرت به عنوان موضوع اساسی غفلت شده است؛ مسئله غیرت باید زمینه‌ساز عفت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: دشمنان اسلام با اذعان و آگاهی به مسئله غیرت و عفت، بخشی از عمده فعالیتهایشان را غیرت زدایی در جامعه بنا گذاشته‌اند و تلاش دارند غیرت مردم را سرد کرده و مسئله عفت را به راحتی زیر سوال ببرند.

در مسئله عفاف و غیرت مردان عملکرد خوبی نداشتیم

زهرایی ادامه داد: لازم است سرمایه‌گذاری ویژه‌ای به موضوع غیرت صورت بگیرد و هفته عفاف و حجاب فرصت مناسبی است به اهمیت غیرت مردان توجه ویژه داشته باشیم.

وی مطرح کرد: نیاز است به مسئله عفاف و حجاب در طول سال توجه کرد چراکه در مسئله عفاف و حجاب و غیرت مردان عملکرد مناسبی نداشتیم و در حوزه ایجابی تلاش نکردیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: نسبت به افرادی که در حوزه اندیشه عفاف و حجاب ضعف دارند باید برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم و نسبت به آنها اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم.

زهرایی یادآور شد: با استناد به سخن امام راحل مبنی بر اینکه زمانی مسئله بدحجابی اصلاح می‌شود که فرد با اختیار خود به حجاب روی بیاورد، اگر توانستیم چنین عمل کنیم مسئله حجاب حل می‌شود.

وی مطرح کرد: در مسائل فرهنگی، الزامات اجرایی برای دستگاه‌ها تعریف و در استان شرایطی فراهم شود که در موضوع حجاب، تکالیف الزام‌آور به دستگاه‌ها واگذار شود و دستگاه‌های ملزم حجاب بعضا با عفاف و حجاب مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان