۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سهمیه واکسن استان قزوین افزایش پیدا می‌کند
کد خبر: ۳۵۱۳۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۰ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین:

تعداد واکسن جهت واکسیناسیون در استان قزوین افزایش پیدا می‌کند

حبیبی گفت: از هفته جاری روند واکسیناسیون در استان قزوین افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد بیشتری واکسن در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

سهمیه واکسن استان قزوین افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امشب در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقریبا تمام مراکز استان‌های همجوار ما قرمز شدند و برخی شهرستان‌های شمالی هم به وضعیت قرمز درآمدند که قطعا بر شرایط استان قزوین هم موثر خواهد بود.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: برای مهار کرونا دو اقدام اساسی رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون لازم است که می‌پذیریم مردم خسته شده‌اند و در بحث واکسن هم کمبودهایی داریم اما امروز گزارش‌های خوبی در زمینه واکسن ملی رسیده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش فعلا آزمایشان دهان  و دندان را به تاخیر بیندازد چراکه معاینات دهان و دندان تاثیرات منفی در ابتلا به کرونا دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: دو پایگاه جدید به پایگاه‌ تزریق واکسن در استان قزوین اضافه می‌شود که یک پایگاه توسط هلال احمر و یک پایگاه هم توسط ارتش راه‌اندازی خواهد شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین یادآور شد: از هفته جاری روند واکسیناسیون در استان قزوین افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد بیشتری واکسن در اختیار استان قرار خواهد گرفت لذا مراجعات بیشتر خواهد بود که ما باید تعداد پایگاه‌ها را بیشتر کنیم.

حبیبی در پایان گفت: نظارت جدی‌تری باید بر فعالیت تالارها، رستوران‌ها و اماکن عمومی انجام شود که اتاق اصناف باید این مهم را پیگیری کند؛ تهویه مناسب، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سه اصل مهم در اماکن عمومی است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان