۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین حافظ بیت‌المال و امانت‌دار مردم هستیم
کد خبر: ۳۵۱۳۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۱۷ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مسئول شرکت فرنخ، مه‌نخ در مواجهه با مشکلات مالی فراری شد

جمالی‌پور گفت: حافظ بیت‌المال و امانت‌دار مردم هستیم و در جریان بار سنگین امانت هستیم و قطعا امانت‌ها را به افراد شایسته می‌سپاریم.

حافظ بیت‌المال و امانت‌دار مردم هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در شورای اداری استان که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد ضمن تجلیل از شخصیت عالم برجسته مرحوم آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: نماز جمعه یک دانشگاه تربیتی است که در آن ابعاد مسائل اجتماعی و ارزشی به جامعه منتقل می‌شود.

وی افزود: کسی که در رأس نماز جمعه قرار دارد، به عنوان پدر معنوی و رئیس دانشگاهی است که نقش تربیتی مردم را بر عهده دارد؛ نماز جمعه یک حرکت اجتماعی و ارزشی برای آموختن، یاد گرفتن و بهره گرفتن از تجارب هم و آگاه شدن به مسیرهایی است که باید طی شود.

استاندار قزوین بیان کرد: مرحوم آیت‌الله باریک بین، پدری معنوی برای استان بود و انسان‌های بسیاری را تربیت کرد که بسیاری از آن‌ها به جبهه رفته و بسیاری هم شهید شدند.

در راستای رفع دغدغه‌های نماینده ملی فقیه تلاش می‌کنیم

جمالی‌پور اذعان کرد: مردم گوش به فرمان مرحوم آیت‌الله باریک‌بین بوده و ایشان چتری فراگیر برای تمام جناح‌ها درست کرده بود؛ کلام آن مرحوم تقویتی و انسان‌ساز بوده و قدرشناس این مرد بزرگ هستیم.

وی مطرح کرد: از دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در حفظ بیت‌المال کمال تشکر را داریم و در راستای رفع دغدغه‌های وی تلاش خواهیم کرد؛ حافظ بیت‌المال و امانت‌دار مردم هستیم و در جریان بار سنگین امانت هستیم و قطعا امانت‌ها را به افراد شایسته می‌سپاریم.

استاندار قزوین اذعان کرد: همواره سعی کرده‌ام در تصمیمات و امور مختلف استان، از مشورت با معاونان خود، نمایندگان استان در مجلس و نماینده ولی فقیه در استان دریغ نکنم، هیچ تصمیمی در استان به صورت شخصی گرفته نمی‌شود و از آنها تقاضا کردم در صورتی که گزارشی در مورد موضوعی وجود دارد به ما اطلاع رسانی کنند.

اجازه تعدی به منابع مردم را نخواهیم داد

جمالی‌پور اذعان کرد: اقدامات ویژه‌ای را در راستای حفاظت از منابع مردم انجام می‌دهیم و تا زمانی که خدمتگزار مردم هستم اجازه تعدی به منابع مردم را نخواهم داد.

وی با اشاره به وضعیت شرکت مه‌نخ و فرنخ ادامه داد: موضوع واگذاری این شرکت به دولت دهم مربوط می‌شود، در آن دوره یک شخص سرمایه‌دار، سرمایه مناسبی را بالاجبار به شرکت آورده و مسئولیت شرکت را به وی سپردند و وعده‌هایی برای واگذاری امکانات، سرمایه و وام به وی داده شد.

این مقام مسئول گفت: این در حالی بود که بعد از سپردن کارخانه به وی، به وعده‌ها عمل نشد و تنهایش گذاشتند؛ مسئول شرکت هم با مشکل روبه رو شد و با افزایش مشکلات، وی فراری و گریزان شد.

وی عنوان کرد: از تولید حمایت کرده و مسئله کنتورسازی را حل کردیم؛ 50 درصد واحد تولیدی را در سال 98 به چرخه تولید بازگرداندیم و تلاش کردیم از اموال مردم و حقوق کارگران به درستی صیانت کنیم.

جمالی‌پور ادامه داد: امروز سعی کردیم بر مبنای تفاهم عمومی فعالیت و سعی کردیم صدایمان به صدای نماینده ولی فقیه نزدیک شود؛ تلاش کردیم بر مبنای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه استان گام برداریم؛ برای اولین بار بودجه عمرانی استان را به هزار و 280 میلیارد افزایش داده و بودجه جاری استان را دوبرابر کنیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان