۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین واکسیناسیون خبرنگاران متناسب با سهمیه قزوین انجام می‌شود
کد خبر: ۳۵۱۳۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۱۶ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

واکسیناسیون خبرنگاران متناسب با سهمیه قزوین انجام می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آماری دقیقی از واکسیناسیون خبرنگاران در دسترس نداریم اما قطعا واکسیناسیون متناسب با سهمیه استان انجام می‌شود.

واکسیناسیون خبرنگاران متناسب با سهمیه قزوین انجام می‌شود
محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی در سال‌جاری اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی پیش‌بینی شده است که از جمله آن می‌توان به نهمین جشنواره مطبوعات در نیمه دوم سال جاری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: این جشنواره با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد چراکه چنین برنامه‌هایی می‌تواند در تشویق مردم نسبت به استفاده از کالای ایرانی مؤثر باشد.

رونمایی از پوستر دومین جشنواره با موضوع شعار سال

رستمی یادآور شد: افتتاح نمایشگاه کالاهای مشکوفه قاچاق کالا و رونمایی از پوستر دومین جشنواره با موضوع شعار و در راستای حمایت از کالای ایرانی از برنامه‌های برگزار شده در هفته جاری بوده که استقبال مناسبی از این برنامه‌ها صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: پیگیری واکسیناسیون خبرنگاران، پرداخت یارانه‌ ویژه رسانه‌های مکتوب و پرداخت تسهیلات در سال گذشته و سال‌جاری از برنامه‌های دیگری است که توسط معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد استان پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: هرچند واکسیناسیون خبرنگاران تا به امروز اجرایی نشده اما تعدادی از فعالان رسانه‌هایی که انتخاب آنها با همکاری خانه مطبوعات و زیرنظر شورای اطلاع رسانی استان به ریاست معاون استاندار صورت می‌گیرد، به صورت همزمان در مجموع کشور واکسینه می‌شوند.

رستمی در پایان با اشاره به سهمیه تزریق واکسیناسیون خبرنگاران یادآور شد: آماری دقیقی از واکسیناسیون خبرنگاران در دسترس نداریم اما قطعا واکسیناسیون متناسب با سهمیه استان تزریق می‌شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان