۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین سمت و سوی بودجه ۱۴۰۰، حل مسئله و محرومیت‌زدایی است
کد خبر: ۳۵۱۲۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۱۰ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

سمت و سوی بودجه ۱۴۰۰، حل مسئله و محرومیت‌زدایی است

دکتر محمدبیگی گفت: خوشبختانه با پیگیری و تاکید نمایندگان مجلس اصلاحات خوبی در بودجه ۱۴۰۰ رخ داد و می توان گفت شاخصه اصلی بودجه امسال روش حل مسئله و سمت و سوی بودجه به سمت محرومیت زدایی و توجه به معیشت اقشار ضعیف است.

سمت و سوی بودجه ۱۴۰۰، حل مسئله و محرومیت‌زدایی است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز صبح امروز در دیدار با خلیلیان مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین و معاونان وی با تاکید بر اینکه این سازمان یک دستگاه اثرگذار و کاملا تخصصی و فنی است، گفت: دیوان محاسبات بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی است که با تقویت آن می توان شاهد پیشگیری بسیاری از تخلفات اداری بود.

وی افزود: مطالبه جدی ما بر پیشگیری از وقوع جرم است، از این رو با تقویت مکانیسم نظارت میدانی و مستمر و تسریع در آن می توان به این راهکار مهم و اثرگذار دست یافت. ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌ها، دید آینده محور به مدیران می‌دهد و به مجلس و دولت کمک می‌کند تا از مدیران کارآمد و سالم برای اداره امور استفاده کنند.

محمدبیگی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری و تاکید نمایندگان مجلس اصلاحات خوبی در بودجه ۱۴۰۰ رخ داد و می توان گفت شاخصه اصلی بودجه امسال روش حل مسئله و سمت و سوی بودجه به سمت محرومیت زدایی و توجه به معیشت اقشار ضعیف است.

وی اذعان کرد: در حوزه ایجاد شهرک سلامت ابهامات جدی و سوالات بسیاری مطرح است. ما نگران امکان ایجاد یک رانت بزرگ به بهانه ایجاد این شهرک هستیم و یا با پوشش قانونی تخلفاتی در سطح استان صورت بگیرد. قطعا در صورت رفع شبهات پروژه شهرک سلامت یکی از حامیان اصلی اجرای اینگونه طرح ها با محوریت سلامت و گردشگری بنده خواهم بود.

در ادامه این نشست بودجه ۱۴۰۰ و ویژگی‌های این بودجه در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان