۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تلاش کردیم مقابل جریان ناامیدی در استان بایستیم/دغدغه اصلی ما عاقبت بخیری است
کد خبر: ۳۵۱۱۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۹ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر استان قزوین؛

تلاش کردیم مقابل جریان ناامیدی در استان بایستیم/دغدغه اصلی ما عاقبت بخیری است

سردار شاهرخی تاکید کرد: با توجه به اقشار ضعیف و گره گشایی از مشکلات قشر کم برخوردار تلاش کردیم مقابل جریانی که موجب گسترش یاس و ناامیدی در کشور می شد، بایستایم.

تلاش کردیم مقابل جریان ناامیدی در استان بایستیم/دغدغه اصلی ما عاقبت بخیری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سردار محمد شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات برگزار شد، مطرح کرد: خدای را شاکریم که ما را در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی قرار داد.

فرمانده سابق سپاه استان قزوین افزود: زندگی هر کدام از ما می‌توانست در مسیرهای مختلفی قرار بگیرد اما به لطف خداوند در جریان خدمتگزاری قرار گرفتیم و با تمام وجود شکرگزار این نعمت هستیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: شرط شکرگزاری نعمت خدمت این است که هر اندازه‌ای که توان و ظرفیت داریم در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم به کار بگیریم.

وی عنوان کرد: همه ما این دغدغه را داریم که سرنوشت ما به چه شکلی خواهد بود و قطع یقین دعایمان عاقبت بخیری است.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به خدمت ۴۰ ساله خود در سپاه تاکید کرد: در بخش‌های مختلف سپاه انقلاب اسلامی انجام وظیفه کرده و به این خدمت چندساله افتخار می‌کنم؛ ما برای پاسداری از انقلاب باید خود را آماده مقابله با تهدیدهای سخت کنیم.

سردار شاهرخی با اشاره به تهدیدهای نرم دشمن تاکید کرد: با اقداماتی از قبیل خدمت به مردم در راستای محرومیت زدایی، گسترش ارزش های انقلاب اسلامی، تلاش برای افزایش نیروهای انقلابی با جذب داوطلبانه بسیج، مقابله با ناکارآمدی‌ها، تلاش برای حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی می‌توان تهدیدات دشمن را خنثی و این موانع را به فرصت بدل کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر با اقداماتی از قبیل کمک‌های مومنانه، توجه به اقشار ضعیف و گره‌گشایی از مشکلات قشر کم برخوردار تلاش کردیم مقابل جریانی که موجب گسترش یاس و ناامیدی در کشور می شد، بایستایم.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان