۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور نماینده های علوم پزشکی در حوزه های برگزاری کنکور
کد خبر: ۳۵۱۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۹ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد؛

حضور نماینده های علوم پزشکی در حوزه های برگزاری کنکور

جلیلوند با اشاره به برگزاری کنکور ۱۴۰۰ تاکید کرد: در هر حوزه امتحانی یک نماینده بهداشت از طرف دانشگاه علوم پزشکی مستقر خواهد بود.

حضور نماینده های علوم پزشکی در حوزه های برگزاری کنکور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، علیرضا جلیلوند رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری کنکور ۱۴۰۰ مطرح کرد: در شهر قزوین ۲۵ حوزه برگزاری آزمون سراسری برای دختران و پسران در نظر گرفته شده است.


وی افزود: مدارس شهید چمران، شاهد کوثر، ثناء، ریحانا، فرزانه، فرزانگان، فاطمیه، حضرت زینب (س)، شاهد نرگس، پگاه، صدیقه کبری (س)، سعادت، توحید، اباصالح(عج) و بهشتیان برای برگزاری آزمون دختران آماده سازی شده است.


جلیلوند عنوان کرد: آزمون کنکور پسران نیز در مدارس صدرا، شیخ کلینی، شهید چمران و پاسداران برگزار خواهد شد.


رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه در مجموع حدود ۲۰ هزار نفر در قزوین آزمون کنکور خواهند داد، گفت: از این تعداد حدود ۱۲ هزار نفر دختر و ۸ هزار نفر داوطلب پسر هستند.


این مسئول یادآور شد: ۳ هزار و نهصد نفر از داوطلبان کنکور استان زیر نظر آموزش و پرورش مدیریت می شوند.


جلیلوند با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون سراسری خاطرنشان کرد: کنکور ۱۴۰۰ با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی یک متر و ۸۰ سانت تا ۲ متر و لحاظ کردن تمامی ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.


وی ابراز کرد: در هر حوزه امتحانی یک نماینده بهداشت از طرف دانشگاه علوم پزشکی مستقر خواهد بود و توجه ویژه ای به زدن ماسک و ضدعفونی مکان خواهیم داشت.


انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان