۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین درصد بالایی از آب کانال طالقان قبل از رسیدن به باغات هدر می‌رود
کد خبر: ۳۵۱۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۹ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

محمدبیگی:

درصد بالایی از آب کانال طالقان قبل از رسیدن به باغات هدر می‌رود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه متاسفانه درصد بالایی از آب کانال طالقان قبل از رسیدن به باغات هدر می‌رود، گفت: برای حفظ و احیای باغستان باید اقدام کرد و با وجود اهمیتی که باغستان دارد، حقش نیست که این‌گونه در معرض بی‌برنامگی و بی‌توجهی قرار بگیرد.

درصد بالایی از آب کانال طالقان قبل از رسیدن به باغات هدر می‌رود

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای باغستان که با حضور مسئولان استانی در یکی از محلات باغستان سنتی قزوین برگزار شد، حضور یافت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت: اگر تهران قلب کشور باشد، قزوین نقش ریه و شش کشور را ایفا می‌کند و بدون شک دشت قزوین نقش ریه منطقه اکوسیستم شمال غرب کشور و همچنین منطقه شلوغ پایتخت و استان‌های پیرامون آن را بازی می‌کند. به همین خاطر وظیفه ما در شورای باغستان قزوین ملی است و فقط محدود به جمعیت شهر یا استان قزوین نمی‌شود.

وی افزود: بنا داریم که با تعامل بین دولت و مجلس یک ردیف پایدار در قانون بودجه کشور را برای احیا و توسعه باغستان سنتی تعریف کنیم و به زودی جلسه‌ای در این خصوص با ریاست سازمان برنامه و بودجه ترتیب خواهیم داد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: متاسفانه درصد بالایی از آب کانال طالقان قبل از رسیدن به باغات هدر می‌رود، برای حفظ و احیای باغستان باید اقدام کرد و با وجود اهمیتی که باغستان دارد، حقش نیست که این‌گونه در معرض بی‌برنامگی و بی‌توجهی قرار بگیرد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان