۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سرمایه‌های مردم در پروژه‌های ناتمام شهر قزوین نابود می‌شود/ اولویت‌بندی اجرای برنامه‌ها بدون تعلل
کد خبر: ۳۵۱۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۷ ساعت: ۱۳:۵۹ ↗ لینک کوتاه

منتخب شورای ششم قزوین:

سرمایه‌های مردم در پروژه‌های ناتمام شهر قزوین نابود می‌شود/ اولویت‌بندی اجرای برنامه‌ها بدون تعلل

منتخب شورای ششم شهر قزوین گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر از اولویت‌های ویژه شورای ششم است که این پروژه‌ها درواقع سرمایه‌های مردم است که رها شده و باید تکمیل و سرمایه‌های مردم به نقدینگی تبدیل شود.

سرمایه‌های مردم در پروژه‌های ناتمام شهر قزوین نابود می‌شود/ اولویت‌بندی اجرای برنامه‌ها بدون تعلل

حسین صلح جو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: بدون شک هر کدام از منتخبین شورای شهر قزوین دارای برنامه هستند که این برنامه‌ها باید با ورود در شورا مطرح و اولویت‌بندی شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه بودجه 1400 توسط شورای پنجم نوشته شده و برنامه‌ها مقرر شده است، باید طبق الولیت‌هایی که در نظر می‌گیریم بحث اصلاح بودجه و متمم بودجه اعمال کنیم.

منتخب شورای ششم شهر قزوین تصریح کرد: در جهت بهبود شرایط شهر قزوین و خدمت به شهروندان باید برنامه و طرح‌هایی که شورای پنجم برنامه‌ریزی کرده را بدون تعلل اجرا کنیم.

نباید نیروی مازاد در شهرداری جذب شود

صلح‌جو عنوان کرد: در شورای ششم هم چند اولویت اصلی داریم که شامل ایجاد درآمدهای پایدار است که با جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در شهر می‌تواند تامین شود.

وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر از اولویت‌های ویژه شورای ششم است که این پروژه‌ها درواقع سرمایه‌های مردم است که رها شده و باید تکمیل و سرمایه‌های مردم به نقدینگی تبدیل شود.

منتخب شورای ششم شهر قزوین تصریح کرد: مسئله دیگر مربوط به جذب نیرو در شهرداری است که معتقدم به هیچ عنوان نباید نیروی مازاد به شهرداری اضافه شود؛ اگر نتوانیم این حجم از نیرو را مدیریت کنیم قطعا روند اداره شهرداری با مشکل مواجه خواهد شد.

صلح‌جو با بیان اینکه باید یک پک فرهنگی برای شهر در نظر گرفته شود، گفت: برخی عقب ماندگی‌ها در بخش‌هایی از مدیریت شهری ملموس و مشهود است که باید بتوانیم با اجرای برنامه‌ها و اولویت‌ها، این خلاء‌ها را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان