۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توقیف کامیون حامل ۳۲هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۲۶ دستگاه ماینر در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۵۱۱۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۷ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

توقیف کامیون حامل ۳۲هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۲۶ دستگاه ماینر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان تاکستان خبر داد.

توقیف کامیون حامل ۳۲هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۲۶ دستگاه ماینر در شهرستان البرز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

توقیف کامیون حامل 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان تاکستان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی تاکستان با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در شهرک صنعتی این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در بازرسی از آن 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: پليس با تمام توان و با جديت همواره با قاچاقچيان و اخلال گران نظام اقتصادي کشور مبارزه خواهد کرد.

هوشیاری ماموران مانع از رسیدن مواد مخدر به مخفیگاه سوداگر مرگ شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری سوداگر مرگ پیش از ورود به مخفیگاه و کشف 5 کیلوگرم تریاک از وی در قزوین خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از سوداگران مرگ را که قصد انتقال مواد مخدر خریداری شده به مخفیگاهش را داشت شناسایی کردند.

وی افزود: پس از کسب اطمینان از فعالیت این سوداگر مرگ، اکیپی از ماموران مبازره با مواد، با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: پس از حضور ماموران در محل متهم بلافاصله به محض رویت توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی 5 کیلوگرم تریاک کشف شد.

علی بیگی در پایان با اشاره به مبارزه بي امان و خستگي ناپذير پليس با قاچاقچيان مواد افيوني ابراز کرد: متهم به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 26 دستگاه ماینر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 26 دستگاه ماینر به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: مأموران انتظامی شهرستان البرز پس از اطلاع از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در 4 باب منزل و محل کار در محدوده کلانتری 11 این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی قضایی در بازرسی از این اماکن تعداد 26دستگاه ماینر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را 5 ميليارد ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان