۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی استان قزوین به چرخه تولید
کد خبر: ۳۵۱۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۶ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین خبرداد

بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی استان قزوین به چرخه تولید

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر در سال گذشته برگزار شد و بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت.

بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی استان قزوین به چرخه تولید
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظهر امروز(یکشنبه) با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

عیسی قبادی در این جلسه اظهار کرد: بازدیدهای مختلفی از واحدهای تولیدی استان در طول هفته با حضور استاندار قزوین صورت گرفته و مشکلات واحدهای تولیدی احصاء و برای رفع مشکل تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: در کارگروه امروز نیز مشکلات چند واحد مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از مشکلات مربوط به تسهیلات بانکی و مشکلات تامین اجتماعی است.

قبادی اذعان کرد: تلاشمان این است تمام دستگاه‌های استان قزوین تولید را به عنوان یک مسئله جدی درنظر بگیرند و نسبت به آن اهتمام ورزند؛ اولویت ما در کشور تولید است  و سیاستگذاری بانک مرکزی و تمام دستگاه‌ها باید حول این بخش باشد.

وی ادامه داد: امروز همه باید تلاش کنیم تولیدکنندگان در آرامش قرار بگیرند و برای اینکه تکیه به خود داشته باشیم لازم است به ظرفیت‌های داخلی و جوانان توجه کنیم.

بانک‌ها از افزایش سود خودداری کنند

این مقام مسئول مطرح کرد: در حوزه صنعت امروز متخصصان کشور به دنبال بومی کردن تولیدات هستند و میزان تولیدات بسیار بالا و در برخی از کالاها به صددرصد رسیده است.

قبادی یادآور شد: امیدواریم صنعت کشور با تکیه بر توان داخلی و اتکا به ظرفیت‌های جوانان به رشد و پیشرفت قابل توجهی برسد.

وی تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر در سال گذشته برگزار شد و بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت؛ تعدادی از این واحدها از چرخه فعالیت خارج شده بود و همکاری مناسبی بین مجموعه‌های مختلف دولتی و غیردولتی برای احیای این واحدها صورت گرفت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در سالی که قرار گرفتیم باید به موضوع تولید به عنوان یک کلیدواژه مهم توجه شود تا برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای موفقیت در این مسیر داشته باشیم همچنین برای رفع مشکل برخی از واحدها که با مشکل نقدینگی مواجه هستند نیاز است مساعدت بیشتری از سوی بانک‌ها انجام شود.

وی در پایان گفت: هدف بانک‌ها باید اقتصاد و تولید باشد و از جمع کردن اندوخته‌ها و افزایش سود خودداری کنند و مساعدت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان