۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین طرح قرآنی ۱۴۵۵ در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۱۱۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۶ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

طرح قرآنی ۱۴۵۵ در قزوین برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ۱۴۵۵ با هدف انس با قرآن و معرفی و شناسایی نخبگان قرآنی در قزوین برگزار می‌شود.

طرح قرآنی ۱۴۵۵ در قزوین برگزار می‌شود
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما پانزدهمین طرح 1455 را از پنج تیرماه تا 12 شهریور برگزار می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: طرح 1455 با شعار قرآن، امید و زندگی و با هدف انس با قرآن و معرفی و شناسایی نخبگان قرآنی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: رشته‌های جشنواره از قبیل فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان نویسی، گرافیک (طراحی پوستر) محصولات چند رسانه‌ای شامل فیلم موبایل از تلاوت و مفاهیم آیه، عکس نوشت، کلیپ یا نماهنگ است.

رمضانی گفت:علاقمندان هرهفته با محوریت یک آیه یا عبارت قرآنی و در دو بخش جشنواره و مسابقه پیامکی به شماره 300004444 می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزانه به ده نفر منتخب جوایز ارزنده‌ای (هر نفردو میلیون ریال) اهداء خواهد شد.

وی عنوان کرد: ائمه جماعات و اساتید نیز می‌توانند به صورت حضوری یا در فضای مجازی نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و تفسیر و تبیین آیات به صورت هفتگی اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند برای شرکت در جشنواره وارد سامانه بچه‌های مسجد شوند و رشته مورد علاقه را ثبت نام و آثار خود را بارگذاری کنند و از 300 امتیاز در سامانه فهما برخوردار شوند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان