۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رهایی دومین محکوم به قصاص در قزوین به حرمت امام رضا(ع)
کد خبر: ۳۵۱۰۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۵ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور خادمان رضوی صورت گرفت؛

رهایی دومین محکوم به قصاص در قزوین به حرمت امام رضا(ع)

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: خوشبختانه به یمن حضور خادمین بارگاه امام رضا(ع) در قزوین، دومین فرد زندانی محکوم به قصاص رهایی یافت.

رهایی دومین محکوم به قصاص در قزوین به حرمت امام رضا(ع)
میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از بخشش دومین قاتل محکوم به قصاص در قزوین خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه به یمن حضور خادمین بارگاه امام رضا(ع) در قزوین، دومین فرد زندانی محکوم به اعدام از قصاص رهایی یافت.

وی افزود: قتل عمد حدود ۹ سال پیش توسط عموی خانواده رخ داده بود که با وساطت خادمان رضوی زمینه رضایت از فرزندان مقتول فراهم شد.


دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین تصریح کرد: خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ‌گونه مبلغی بابت دیه به حرمت امام رضا(ع) و به یمن قدوم پرخیر و برکت خادمان بارگاه رضوی رضایت دادند.

وی بیان کرد: هدف از حضور کاروان‌های "زیر سایه خورشید" در استان‌های مختلف فقط برگزاری جشن به مناسبت ایام دهه کرامت نیست بلکه ضمن ایجاد فضایی برای دلدادگی به امام رضا(ع)، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود.


جباری گفت: اگرچه بزرگ‌ترین عرصه خدمتی در کاروان‌های زیر سایه خورشید، ایجاد حس زیارت است اما هرساله اتفاقات مثبتی هم با وساطت خادمان رضوی رخ می‌دهد که از جمله آن آزادی دومین زندانی متهم به قتل عمد در قزوین است.

وی در پایان بیان کرد: خادمان آستان قدس رضوی با حضور در منزل فرد رضایت دهنده و اهدای هدایای متبرک رضوی از آنان برای انجام این اقدام ارزشمند قدردانی کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان