۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایندگان مردم در خانه ملت جان باختن دو بانوی خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفتند
کد خبر: ۳۵۱۰۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۵ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در توئیتر؛

نمایندگان مردم در خانه ملت جان باختن دو بانوی خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفتند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیت های جداگانه ای حادثه اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دوبانوی خبرنگار را به تسلیت گفتند.

نمایندگان مردم در خانه ملت جان باختن دو بانوی خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفتند

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین به نقل از خانه ملت؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توئیت های جداگانه ای حادثه تلخ واژگونی اتوبوس و جان باختن دو بانوی خبرنگار را به خانواده ایشان و جامعه رسانه تسلیت گفتند.

 

محمدرضا رضائی کوچی نماینده جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏درگذشت ناگوار خانم ها کریمی و یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا و مصدوم شدن جمعی از خبرنگاران در حادثه تصادف در حین ماموریت آذربایجان غربی موجب تاثر و تالم خاطر همه گردید.ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان و جامعه خبرنگاری کشور،بررسی علل این حادثه به فوریت در دستورکار ‎کمیسیون‌عمران قرارگرفت.

 

 سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در توییتی نوشت:

‏غم این حادثه دلخراش وصف پذیر نیست.این چه وضعی است که هم باید غم از بین رفتن ‎دریاچه ارومیه را خورد و هم غم احیای آن؟ سازمان محیط زیست پاسخ دهد که اگر برای پوشش احیای دریاچه واقعا یک اتوبوس خبرنگار لازم است،چرا تمهیداتی برای سلامتی آنان اتخاذ نشد؟
‎اتوبوس خبرنگاران...
 

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت:

جان باختن دو تن از خبرنگاران مرتبط با حوزه محیط زیست و زخمی شدن جمعی دیگر از خبرنگاران عزیز در ارومیه را  تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند برای آنان مغفرت و برای خانواده این عزیزان صبر آرزومندم و به عنوان عضوی از کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، پیگیر علت حادثه هستم.


روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه  و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

خبر درگذشت ‎مهشاد کریمی و ‎ریحانه یاسینی،این دو خبرنگار توانا و گرانقدر حوزه محیط زیست در حادثه تلخ اتوبوس خبرنگاران، موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.
ملت ایران و مردم قدرشناس آذربایجان، امروز داغدار این دو خبرنگار متعهد است.

 

سیدمحمد موحد نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس و نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در توئیتی نوشت:

خبر درگذشت خبرنگاران جوان و مجروحیت تعدادی دیگر از این عزیزان فضای کشور را بازهم غمبار نمود . در سختی کار خبرنگاران شکی نیست و چنین حوادث تلخی تلنگری است که قوانین مشاغل سخت و زیان آوری چون خبرنگاران بدون تبعیض و به درستی اجرایی گردد تا دغدغه شان به حداقل برسد.
‎خبرنگاران تسلیت

 

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‏

واژگونی اتوبوس ‎خبرنگاران ‎محیط زیست و فوت دو نفر از بانوان عرصه خبر موجب تألم و تأثر شده است. ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده‌های ایشان و جامعه ارزشمند خبری، خواستار پیگیری دستگاه‌های متولی برای شفاف‌سازی علت حادثه و رسیدگی جدی به مجروحان هستیم.

 

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت:

درگذشت دو بانوی ‎خبرنگار،خانم ها یاسینی و کریمی را به خانواده ایشان و جامعه خبری کشور ‎تسلیت عرض می کنم و امیدوارم مجروحان این سانحه سریع تر بهبود یابند.

 

محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی نوشت:
‏"انا لله و انا الیه راجعون"
حادثه تلخ و درگذشت ناباورانه بانوان ‎خبرنگار در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به خانواده رسانه‌ای کشور تسلیت گفته و از درگاه باریتعالی علو درجات را برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.


 علی زنجانی حسنلوئی نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏جان باختن ‎خبرنگاران نخبه را در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس، به اصحاب رسانه و همکاران و خانواده ایشان و همچنین ملت ایران تسلیت عرض می نمایم.

 

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏خبر درگذشت ۲خبرنگار جوان و مصدوم شدن تعدادی دیگر از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس بسیار غم انگیز بود.خبرنگارانی که صدای مطالبه گر آنها درحوزه های مختلف از جمله محیط زیست بلند است.
باعرض تسلیت به جامعه خبری، در فراکسیون محیط زیست چرایی این حادثه دلخراش رابه جد پیگیری خواهیم کرد.


فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏درگذشت دو نفر از خبرنگاران جوان و پرتلاش حوزه محیط زیست در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس، خبری تلخ و دردناک بود۔عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و خانواده‌های محترم این عزیزان۔

 

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس حامل ‎خبرنگاران در شهرستان نقده و درگذشت خبرنگاران جوان؛ خانم ها ‎یاسینی و ‎کریمی موجب ناراحتی همه مردم گردید.ضمن عرض ‎تسلیت به جامعه خبری کشور و خانواده این دو عزیز ؛ بار دیگر خواستار ‎توجه ویژه مسئولین امر ؛ به نیاز های خبرنگاران هستم . 

 

 الهام آزاد نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان مجلس در توئیتی نوشت:

‏خبر حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران جوان خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا موجب تاثر و تالم گردید.
این حادثه ناگوار و تلخ را به خانواده‌های آن عزیزان و جامعه خبری ‎تسلیت می‌گویم.

 

سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس در توئیتی نوشت:
‏تسلیت واژه کوچکی است در مقابل از دست دادن دو خبرنگار عزیز در حوزه محیط زیست کشور.
واژگونی اتوبوس خبرنگاران عزیز و درگذشت دو خبرنگار را به جامعه خبرنگاری کشور  و خانواده های آنان تسلیت عرض می کنم و برای مصدومان این حادثه آرزوی سلامتی دارم.

 

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو فراکسیون زنان مجلس در توئیتی نوشت:‏

درگذشت دو بانوی خبرنگار را به خانواده ایشان و جامعه خبری و اصحاب رسانه کشور بویژه خبرگزاری ایسنا و ایرنا تسلیت عرض می کنم./

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان