۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش حوادث مرتبط با آسانسور با قطع برق در قزوین
کد خبر: ۳۵۱۰۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین خبرداد

افزایش حوادث مرتبط با آسانسور با قطع برق در قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: قطع برق حوادث مرتبط با آسانسور را افزایش داده است به طوری که فقط در یک روز ۱۷ مورد عملیات در این زمینه انجام شد.

افزایش حوادث مرتبط با آسانسور با قطع برق در قزوین
قدیر موسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: قطع برق حوادث مرتبط با آسانسور را افزایش داده است به طوری که فقط در یک روز ۱۷ مورد عملیات در این زمینه انجام شد.

وی افزود: با توجه به این که تقریبا اکثر آسانسور‌های موجود و ساختمان‌های بلند مرتبه فاقد سیستم برق اضطراری هستند، از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت بروز چنین حوادثی و محبوس شدن در آسانسور ضمن حفظ خونسردی، زنگ خطر آسانسور را به صدا درآورند و یا با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که هوا در این فضا به اندازه کافی وجود دارد. موسی خانی به شهروندان توصیه کرد با توجه به کمبود و قطع برق حتی المقدور از آسانسور استفاده نکنند.

وی با تاکید بر اینکه حتما از محافظ برای وسایل الکترونیکی استفاده شود، گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند اگر از لوازمی پرمصرف استفاده می‌کنند در صورت قطع و وصل برق حتما آن را از برق جدا کنند تا منجر به آسیب‌های احتمالی و حتی آتش سوزی نشود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان