۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین روز جمعه عاقلانه‌ترین انتخابات پس از انقلاب برگزار شد/ مردم مسئولیت انتخاب درست یا غلط خود را می‌پذیرند
کد خبر: ۳۵۱۰۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

روز جمعه عاقلانه‌ترین انتخابات پس از انقلاب برگزار شد/ مردم مسئولیت انتخاب درست یا غلط خود را می‌پذیرند

دکتر فاطمه محمدبیگی گفت: مردم تاثیر رای خود را در سیستم اجرایی کشور دیده اند؛ به همین خاطر مسئولیت انتخاب خود را، چه درست و چه غلط می‌پذیرند و درصدد تصحیح آن برمی‌آیند.

روز جمعه عاقلانه‌ترین انتخابات پس از انقلاب برگزار شد/ مردم مسئولیت انتخاب درست یا غلط خود را می‌پذیرند

دکتر فاطمه محمدبیگی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در خصوص حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم بسیار پرشور و حماسی بود و روز جمعه شاهد برگزاری عاقلانه‌ترین انتخابات برگزار شده پس از انقلاب بودیم.

وی افزود: حضور مردم از عقلانیت و پختگی خاصی برخوردار بود و این امر نشات گرفته از بلوغ آنها در اتخاذ مواضع درست و بکارگیری تعقل، تدبیر، بصیرت و درایت در انتخاب کاندیداها و سطح حضور بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: مردم تمام جوانب حضور در انتخابات اعم از امنیت ملی و فضای کشور در مجامع بین‌المللی، تاثیر حضور ملت در معاهدات آینده و رفع مشکلات داخلی و مدیریتی کشور را درنظر گرفته و با اعتماد به نظام جمهوری اسلامی با وجود گلایه‌مندی، با اعتقاد و قدرت پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

وی با اشاره حضور معنادار رای اولی‌ها در این انتخابات گفت: رای اولی‌ها با آنکه شور و حماسه صدر انقلاب را درک نکرده بودند، با حضور پرشور خود حماسه جاودانه دیگری را رقم زدند.

مردم تاثیر رای خود را در سیستم اجرایی کشور دیده اند

این مقام مسئول عنوان کرد: حضور غیر قابل پیش‌بینی مردم ناشی از تجربه سیاسی و حضور مکرر آنها در انتخاب‌های گذشته بوده و انتخابات به عنوان یک رفتار اجتماعی با پایه مردمی برای تعیین سرنوشت مردم در جایگاههای مختلف تلقی می‌شود که نشان از اداره کشور توسط خود مردم دارد.

وی اضافه کرد: مردم تاثیر رای خود را در سیستم اجرایی کشور دیده اند؛ به همین خاطر مسئولیت انتخاب خود را، چه درست و چه غلط می‌پذیرند و درصدد تصحیح آن برمی‌آیند؛ این رفتار بدین معنی است که فرآیندهای جامعه‌شناسی سیاسی کشور پس از انقلاب، در پیدایش بلوغ سیاسی در مردم نقش ویژه داشته است.

عاقبت بخیری مردم با توجه به منویات مقام معظم رهبری 

محمدبیگی درپایان  در رابطه با نقش رهبری در شکل‌گیری رشد سیاسی مردم ابراز کرد: مقام معظم رهبری در بلوغ سیاسی مردم تاثیر قابل ملاحظه داشته‌اند؛ رهنمودهای پدرانه، پیش بینی‌های دقیق سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ارتباط بی‌واسطه ایشان با مردم در تمامی زمینه‌ها و ارائه راهکارهای کاربردی توسط پیشوای خردمند و فرزانه ما، همیشه کشور را از مخاطرات نجات داده و مردم هم ثابت کرده‌اند هرگاه منویات رهبری را مورد توجه قرارداده‌اند، سرنوشت مختوم به خیری داشته‌اند.

انتهای پیام/6006

   

  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان