۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۱۸هزار دقیقه با انتخابات در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۵۱۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۳۱ ساعت: ۱۶:۹ ↗ لینک کوتاه

۱۸هزار دقیقه با انتخابات در شبکه قزوین

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبکه قزوین؛ از اول آذر ۹۹ تا روز انتخابات بیش از ۱۸هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تولید کرد.

۱۸هزار دقیقه با انتخابات در شبکه قزوین
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: معاونت‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی شبکه قزوین؛ از اول آذر 99 تا روز انتخابات 28 خرداد 1400 بیش از 18هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تولید کردند.

وی افزود: سیما و صدای مرکز قزوین در روز انتخابات با ویژه برنامه‌های «شکوه حضور» و «برگه‌های سرنوشت» در مجموع 2340 دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از شبکه‌های استانی سیما و صدا پخش کردند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: در روز 28 خرداد گروه‌های برنامه ساز و خبری این مرکز در نقاط مختلف استان مستقر شدند و ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه‌های ملی و استانی برقرار نمودند تا حماسه‌ای را که مردم غیور استان در انتخابات خلق کردند را به شایستگی منعکس کنند.

رحیمی عنوان کرد: معاونت سیما با تولید و پخش 5780 دقیقه برنامه‌هایی همچون (آرمان ده، آرمان شهر، تا آسمان، راه فردا، چهلستون، رنگ زندگی، سروش آسمانی، رو در رو، گام تمدن ساز، صبح بخیر قزوین، نشاط، بوی عیدی، به وقت باران، نقطه سر خط، راه امام، آبادی، بی واسطه) را با موضوع انتخابات تقدیم نگاه‌های مخاطبان کرد.

وی با اشاره به عملکرد صدای مرکز قزوین در این خصوص گفت: رادیو قزوین هم از آذرماه 99 تا روز انتخابات 28 خرداد با تولید و پخش 7800 دقیقه برنامه‌هایی همچون (خاک مهر آیین، برگه‌های سرنوشت، به وقت مردم، تیک تاک، دیماج، ام سی شب، زندگی سلام، کلبه مهر، در مسیر بندگی، حرف حساب، چه مبارک سحری، پیک بهار، ایران استوار، روی خط، باشید، مستقیم آینده، صدای آبادی) به موضوع انتخابات پرداخت.

رحیمی عنوان کرد: خبر مرکز قزوین نیز در مجموع با 2856 دقیقه برنامه (گزارش خبری، گفتگوی ویژه، بخش خبری رادیو و تلویزیون، بارگذاری خبر و تصاویر خبری در کانال تلگرام و سایت خبرگزاری صداوسیما و برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و استانی در روز انتخابات) حماسه مردم استان را در انتخابات پوشش داد.

وی عملکرد معاونت فضای مجازی را هم تشریح کرد و گفت: فضای مجازی مرکز قزوین با 1370 دقیقه برنامه هایی همچون (عکس‌نوشت، پوستر، کلیپ، فتوکلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، کاریکاتور، موشن گرافیک،موسیقی، نماهنگ، استیکرمتن، پویانمایی و گیف) از مهمترین اقدامات فضای مجازی در روز انتخابات بوده است.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان