۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد
کد خبر: ۳۵۰۹۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۳۰ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و شورانگیز مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و شورانگیز مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین آمده است:

شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت بی‌بدیل چنین ملت متدین، وفادار و لحظه شناس، خالق حماسه‌های به یادماندنی و ملت صبور، هوشمند و وظیفه شناسی که در استثنایی‌ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با تحمل همه زخم زبانها، تمسخرها، تحقیرها و تهدیدها، به امر ولی فقیه آمدند تا یاری گر دین خدا و انقلاب اسلامی باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تجلیل از حضور هوشمندانه، تاریخی، حیرت انگیز مردم آگاه و لحظه شناس ایران اسلامی در حماسه‌ انتخابات روز ۲۸ خرداد و تبریک این پیروزی شکوهمند، که الحمدلله با رأی خود لبخند رضایت بر چهره دلربای حضرت حجت ابن الحسن (عج) و مقام معظم رهبری نشاندید و رضایت خاطر شهیدان گلگون کفن وطن را بدست آوردید.

با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت جل و علا و سائیدن جبهه سپاس بر خاک و با زبان قاصر و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه باشکوه و تاریخی واقع بینانه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که سند افتخار و برگ‌زرین دیگری بر کارنامه درخشان ملت شورآفرین ایران اسلامی و مردم دیار شهیدان رجائی و بابایی افزوده شد و باطل‌السحر سیاه نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان گردید.

موهبت الهی حماسه‌ی حضور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به پیروز حقیقی این آزمون بزرگ؛ همانا ملت نمونه تاریخ و با بصیرت ایران اسلامی؛ مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای 'ادام الله ظله العالی تبریک عرض نموده و با تهنیت به منتخب مردم؛ حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان و فائق آمدن به توطئه‌ها و مشکلات و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم 'عجل الله فرجه الشریف' را از بارگاه ربوبی جل و علا مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان