۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت آینده باید به مسائل مسکن، صادرات و اشتغال دقت نظر داشته باشد
کد خبر: ۳۵۰۹۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۳۰ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

دولت آینده باید به مسائل مسکن، صادرات و اشتغال دقت نظر داشته باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: دولت آینده باید در این مقطع به مسائل مسکن، صادرات و اشتغال دقت نظر داشته باشد چه بسا که مهم‌ترین و پراولویت‌ترین مسئله کنونی در کشور، اقتصاد است.

دولت آینده باید به مسائل مسکن، صادرات و اشتغال دقت نظر داشته باشد
لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مردمی و حامی مظلومین سراسر جهان، ماهیت مبارزه با دولت‌ها و حکومت‌های استبدادی دارد.

وی افزود: دشمنان هر روز با روش‌های مختلف درصدد ضربه به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما شاهد بودیم که ملت ایران با یکپارچگی و وحدت، بار دیگر نقشه دشمن در تحریم انتخابات را نقش برآب کردند و همین بصیرت و انسجام باعث هراسان‌تر شدن دشمنان خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ادامه داد: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران یک نظام دموکراتیک است و رای مردم در انتخاب کارگزاران و خادمان کشور تاثیرگذار است، حضور آحاد ملت در صحنه انتخابات می‌تواند به دشمنان این پیام را دهد که نظام این کشور به پشتوانه مردم استوار است.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی توانسته نیروی انسانی متعهد، متخصص، عالم و اخلاق‌مدار به دنیا معرفی کند چه بسا که سرمایه اصلی یک کشور تربیت و پرورش نیروی انسانی دانشمند است.

نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: نیروی انسانی متخصص و متعهد کشور را به قدرت علمی و اقتصاد می‌رساند و خوشبختانه امروز از نظر این سرمایه در دنیا کم نظیر هستیم.

سیاهکلی ابراز کرد: شاهد بودیم که مردم با اقتدار پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا عالی‌ترین مقام اجرایی کشور را هوشیارانه و معقولانه انتخاب کنند؛ از این رو انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان فرد اصلح در شرایط فعلی می‌تواند در حل مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی و اشتغال تاثیرگذار باشد.

مهم‌ترین مسئله کنونی در کشور اقتصاد است

وی اذعان کرد: اکنون ما در حوزه اقتصاد نیاز به حل مساله داریم؛ دولت آینده باید در این مقطع به مسائل مسکن، صادرات و اشتغال دقت نظر داشته باشد چه بسا که مهم‌ترین و پراولویت‌ترین مسئله کنونی در کشور، اقتصاد است لذا برنامه‌ها باید با هدف افزایش بهره‌وری در جهت افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین عنوان کرد: کشور در این مقطع به یک فرد متخصص و باتجربه، پاکدست، سالم و متدینی که تخصص محور باشد نیاز دارد که حجت‌الاسلام رئیسی قطعا دارای این ویژگی‌ها است.

سیاهکلی تصریح کرد: مردم ما شرایط کشور را درک می‌کنند و در حوزه حکومت‌داری به شناخت لازم رسیده‌اند به طوری که نسبت به بیشتر دنیا درک، فهم و دانش سیاسی بالاتری را دارند لذا با تدین در پای صندوق رای حاضر شدند.

اعضا شوری شهر باید تخصص شهری داشته باشند

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه نسخه شفابخش کشور تولید است، عنوان کرد: توجه به تولید، صنایع اعم از صنایع کوچک، نهاده‌های دامی و کشاورزی و صنایع خودرو سازی، صادرات، شناخت بازار جهانی و درک درست از صادرکنندگان باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه به رفع موانع و درک درست مسئله نیازمند هستیم.

وی با اشاره به اهمیت شورای شهر بیان‌ کرد: شورای شهر درواقع مجلس محلی است زیرا همه وظایف مجلس را در حوزه شهر بر عهده دارد و انتخاب‌کننده شهردار است لذا اعضای شورای شهر باید به سیاست‌گذاری و مقررات لازم آگاه باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان با بیان اینکه اعضا شوری شهر باید تخصص شهری داشته باشند، گفت: اعضای شورای شهر باید آگاهی لازم درمورد مقررات شهر، استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شهر، شناخت کافی از بودجه نویسی و درک درستی از درآمد و هزینه داشته باشند تا بتوانند مدیریت درستی در شهر داشته باشند.

انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان