۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتخابات۱۴۰۰ با کمترین حاشیه در استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۵۰۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۹ ساعت: ۱۴:۴۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت بازرسی قزوین:

انتخابات۱۴۰۰ با کمترین حاشیه در استان قزوین برگزار شد

رئیس هیئت بازرسی استان قزوین گفت: مواردی از تخلف در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعب اخذ رای وجود داشت که در حال بررسی است اما خوشبختانه امسال کم حاشیه‌ترین انتخابات را داشتیم.

انتخابات۱۴۰۰ با کمترین حاشیه در استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ عیسی قبادی ظهر امروز در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رخدادهای عظیم و تاریخی ملت ایران شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و ایجاد صحنه‌های پرشور و جلوه‌های به یادماندنی در ۲۸ خرداد بود که مردم خلق کردند.

وی افزود: خوشبختانه علی‌رغم محدودیت‌های مختلفی که وجود داشت مشارکت چشمگیر ملت ایران موجب تثبیت و انسجام نظام شد و امیدواریم که با تدبیر لازم و‌ همت مردم شاهد رفع مشکلات در کشور باشیم.

رئیس هیئت بازرسی استان قزوین بیان کرد: ستاد انتخابات استان از ماه‌ها پیش تمهیدات لازم را انجام داده بود که خوشبختانه با تمام این تلاش‌ها شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه در استان بودیم.

هزار و۳۲۲نفر در هیئت بازرسی انتخابات استان فعالیت کردند

قبادی عنوان کرد: در مجموع هزار و ۳۲۲ نفر در هیئت بازرسی استان فعال بودند و حدود هزار و ۱۸۷ بازرس را در شعب استان مستقر کردیم؛ همچنین تعداد ۷۹ سربازرس و تعدادی بازرس ویژه توسط وزارت کشور ابلاغ شده بود که در شعب حضور پیدا کرده و فرآیند انتخابات را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه انتخابات سالم و پر شوری داشتیم و تخلفات چندانی مشهود نبود؛ تنها چند تخلف جزئی و محدود را شاهد بودیم‌ که در پیرامون حوزه‌های اخذ رای اتفاق افتاده بود اما تخلفاتی که بخواهد اصل انتخابات را زیر سوال ببرد مشاهده نشد.

رئیس هیئت بازرسی استان قزوین اضافه کرد: عموما مواردی از تخلف در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعب اخذ رای وجود داشت که هم به استان و هم وزارت کشور اعلام شد که در حال بررسی است اما خوشبختانه امسال کم حاشیه‌ترین انتخابات را داشتیم.
انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان