۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین علت حضور همتی در وزارت کشور چه بود؟
کد خبر: ۳۵۰۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۹ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

علت حضور همتی در وزارت کشور چه بود؟

نماینده عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، علت حضور وی در وزارت کشور را توضیح داد.

علت حضور همتی در وزارت کشور چه بود؟
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: لحظاتی پیش آقای همتی وزارت کشور را ترک کرده اند، حضور وی برای عرض خسته نباشید به وزیر کشور بود.

وی درباره نامه منتشر شده منسوب به رئیس ستاد رییسی بیان داشت: نامه نامناسبی است و اکنون خدمت وزیر کشور بودیم و ایشان فرمودند که سعی می‌کنیم با رعایت مقررات این انتخابات را پیش ببریم و  نه هنوز شمارش آرا  و نه تجمیع آن‌ها صورت گرفته است که یک کاندیدایی ادعایی کند. این حرف‌ها و رفتارها ناپخته  و نادرست است.

خانجانی درباره اینکه هم اکنون شایعاتی درباره مهندسی انتخابات مطرح می‌شوند، گفت: این موضوع کذب است.

وی درباره قطعی سیستم‌ها در ساعات اولیه صبح نیز بیان داشت: این موضوع را باید مسئولین وزارت کشور توضیح دهند. وزیر کشور گفت، تمام تلاش خود را می‌کنند که همه موارد قانونی رعایت شود و حقی ضایع نشود.   نامه منصوب حرف ناصواب است.

نماینده همتی در وزارت کشور گفت:: خود آن‌ها باید این را بگویند، اما آن چیزی که مطرح بود این است که وزارت کشور تمام تلاش خودش را می‌کند که تمام انتخابات را به نحو احسن اجرا کند و ما نیز چیزی جز این از وزارت کشور توقع نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که ذائقه مردم را با این رفتارهای نادرست برای به دست آوردن چهارسال کرسی ریاست جمهوری تلخ نکنیم و آن‌ها را فریب ندهیم.

خانجانی درباره میزان مشارکت نیز بیان داشت: عددهایی که اکنون منتشر شده حدود ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار رای تا ساعت ۲ بامداد است.   تا ساعت ۲ بامداد بیشتر امکان رای گیری فراهم نبوده است و بسیاری از مردم در شعب هستند، اما طبق مصوبه ستاد کرونا تا ساعت ۲ بیشتر اخذ رای انجام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما و  آقای همتی از وزیر کشور خواستیم که وقت اخذ رای تمدید شود، عنوان کرد: وزیر کشور گفت طبق مصوبه‌ای که از شورای نگهبان داریم این امکان فراهم نیست. قرار بوده که ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد درب محل رای گیری‌ها بسته شود و از افرادی که در داخل هستند رای گیری از آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/1404
منبع: میزان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان