۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مشارکت مردم قزوین بالاتر از میانگین کشوری پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۹ ساعت: ۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قزوین:

مشارکت مردم قزوین بالاتر از میانگین کشوری پیش‌بینی می‌شود

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: خوشبختانه تاکنون مشارکت مردم قزوین بالا بوده و به نظر می‌رسد که میزان مشارکت مردم قزوین بالاتر از میانگین کشوری باشد.

مشارکت مردم قزوین بالاتر از میانگین کشوری پیش‌بینی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، رجب رحمانی در ستاد برگزاری انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی‌هایی که از برخی شعب اخذ رای انجام شد خوشبختانه تاکنون مشارکت مردم قزوین بالا بوده و به نظر می‌رسد که میزان مشارکت مردم قزوین بالاتر از میانگین کشوری باشد.

وی افزود: اوایل صبح حضور مردم استان به دلیل مسائل کارگری و کشاورزی مقداری پایین بود که خوشبختانه از عصر شاهد حضور گسترده‌تری از مردم هستیم و همچنان ادامه دارد.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان قزوین بیان کرد: متاسفانه برخی کاندیدا به دلیل رای نیاوردن به روند انتخابات دامن می‌زنند درحالیکه واقعا تخلفات آنچنانی مشهود نبوده، اگرچه ممکن است چندین تخلف کوچک وجود داشته باشد که معمولا در همه جا وجود دارد.

رحمانی اذعان کرد: در تاکستان تخلفات مشهودی وجود نداشته و مردم این شهرستان در دوره قبل ۲۵ تا ۲۷ درصد بالاتر از میانگین کشور در انتخابات شرکت کردند.

وی در پایان گفت: مردم متدین و ولایت‌‌مدار ایران علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد قطعا با انتخاب اصلح و حضور حداکثری آینده روشنی برای کشور رقم خواهند زد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان