۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم استان قزوین در انتخابات ۱۴۰۰
کد خبر: ۳۵۰۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۲۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد

مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم استان قزوین در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: خوشبختانه تاکنون مشارکت خوبی در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری داشتیم و پیش‌بینی می‌شود که مشارکت بالای ۵۰ درصدی در سطح استان داشته باشیم.

مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم استان قزوین در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، منوچهر حبیبی با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه بار دیگر ملت ایران با حضور پرشور و حماسی یک روز به یادماندنی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را در تقویم جمهوری اسلامی ماندگار کردند.

وی افزود: علی‌رغم تمام هجمه‌ها و فتنه‌هایی که دشمن از ماه‌های پیش برنامه‌ریزی کرده و شرایط خاص کرونایی که در کشور حاکم بود شاهد بودیم که شعبات اخذ رأی از اول صبح مملو از مردم انقلابی و دوستداران نظام است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: مردم انقلابی کشور بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و همچنان روند اخذ رأی ادامه دارد.

حبیبی ابراز کرد: اولین مرحله تمدید ساعت اخذ رأی توسط وزیر کشور تا ساعت ۷ شب اعلام شد و در صورت نیاز تا ساعت ۲ بامداد تمدید خواهد شد.

وی اذعان کرد: از مردم درخواست داریم‌ که شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی شب واگذار نکنند و با رأی خود به پشتیبانی نظام اسلامی کمک کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: از آنجایی که سلامت مردم برای ما ارجحیت دارد، تاکید شده تا مردم حتما از ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند و بعد از اتمام از تجمع در اطراف شعب خودداری کنند؛ سعی کردیم به جهت رعایت پروتکل‌ها، تا جای ممکن شعبات را در فضای باز مستقر کنیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون مشارکت خوبی در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری داشتیم و پیش‌بینی می‌شود که مشارکت بالای ۵۰ درصدی در سطح استان داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: تمام عوامل اجرایی تا پایان فرایند اخذ رأی حضور دارند و پذیرای رأی‌دهندگان خواهند بود و حتما بیان مقام معظم رهبری را در مورد مشارکت حداکثری محقق خواهند کرد.

حبیبی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از  ۳۰۰هزار تعرفه در استان استفاده شده است، بیان کرد: ۱۰ تا ۱۲ شعبه به علت الکترونیکی بودن انتخابات شورا در ساعات اولیه با تاخیر آغاز به کار کردند لذا سعی می‌کنیم که این ساعات تلف شده را جبران کنیم تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی در پایان با اشاره به حضور 22هزار و 157 رای اولی در استان قزوین گفت: بعد از اتمام ساعات اخذ رأی ابتدا آرای ریاست جمهوری شمارش خواهد شد و دو ساعت بعد از آن نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان