۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری ۵نفر به جرم خرید و فروش رای در استان قزوین
کد خبر: ۳۵۰۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۲۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر امنیت ستاد انتخابات قزوین خبر داد

دستگیری ۵نفر به جرم خرید و فروش رای در استان قزوین

دبیر امنیت ستاد انتخابات استان قزوين گفت: براساس دستور قضایی تاکنون پنج نفر در حوزه انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین در بحث خرید و فروش رای دستگیر شدند.

دستگیری ۵نفر به جرم خرید و فروش رای در استان قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، ابوالفضل مرادی در ستاد برگزاری انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در قزوین هم مانند سایر استان‌ها مشارکت خوبی داشتیم که در کمال آرامش و بدون هیچ رخداد امنیتی درحال برگزاری است.

وی با بیان اينکه در مجموع تخلفات انتخاباتی نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده، افزود: خوشبختانه با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده تاکنون تنها در شهرستان‌های آبیک، تاکستان، البرز و محمدیه تخلفات انتخاباتی شوراهای اسلامی تایید شده و در باقی شهرستان‌ها در حد گزارش‌های تاییدنشده باقی مانده است.

دبیر امنیت ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه هیچ تخلفی تاکنون در حوزه ریاست جمهوری در استان گزارش نشده است، اذعان کرد: براساس دستور قضایی تاکنون پنج نفر در حوزه انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین در بحث خرید و فروش رای دستگیر شدند.

مرادی در پایان گفت: خوشبختانه باتوجه به تعامل و هم‌افزایی بالای نیروهای امنیتی و قضایی امسال میزان تخلفات نسبت به دوره‌های گذشته بسیار کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان