۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت آینده باید بر مبنای گام دوم انقلاب حرکت کند
کد خبر: ۳۵۰۹۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۲۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

دولت آینده باید بر مبنای گام دوم انقلاب حرکت کند

دادستان قزوین گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اصلی‌ترین نکته افتخار به گذشته و امید به آینده است؛ فردی باید انتخاب شود که امید را در دل مردم زنده و به وعده‌هایی که داده عمل کند.

دولت آینده باید بر مبنای گام دوم انقلاب حرکت کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، محمد قاسمی در حاشیه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد امام خمینی(ره) غیاث‌آباد اظهار کرد: علی‌رغم پیش‌بینی‌های دشمن، حضور مردم پای صندوق‌های رای گسترده است.

دادستان قزوین بیان کرد: انتخابات امروز غیرقابل قیاس با انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و روند رو به رشدی دارد.

وی عنوان کرد: با وجودی که هوا گرم بوده و مشکلاتی در سیستم رای‌دهی وجود داشت اما مردم پای صندوق‌های رای با بصیرت خود حضور داشتند.

دولتی انتخاب شود که امید را در دل مردم زنده کند



قاسمی تصریح کرد: امیدواریم حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، مشکلات معیشتی مردم را نیز حل کند و پشتوانه‌ای برای دولت آینده در تعیین مناسبات بین‌المللی باشد.

وی یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب اصلی‌ترین نکته افتخار به گذشته و امید به آینده است؛ فردی باید انتخاب شود که امید را در دل مردم زنده و به وعده‌هایی که داده عمل کند و وضعیت معیشت و اقتصاد خانواده را با کمک مردم اصلاح نماید.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: تشخیص فرد اصلح با مردم است و باید فردی را انتخاب کنند که کارنامه درخشان و برنامه مناسبی برای آینده کشور داشته باشد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان