۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اخبار قطع برق در شعبات اخذ رای قزوین کذب است
کد خبر: ۳۵۰۹۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۲۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بحران استان قزوین:

اخبار قطع برق در شعبات اخذ رای قزوین کذب است

رئیس ستاد بحران استان قزوین گفت: خلاف اطلاع رسانی یکی از سایت‌ها در زمینه قطعی برق چهار شعبه اخذ رأی در قزوین، این مشکل در هیچکدام از شعب اخذ رأی از آغاز ساعات رای‌گیری تا این لحظه رخ نداده و چنین اخباری کذب محض است.

اخبار قطع برق در شعبات اخذ رای قزوین کذب است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ قدرت‌الله مهدیخانی  در ستاد برگزاری انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم قزوین امروز حماسه‌ای جدید رقم زدند، اظهار کرد: استان قزوین از استان‌های حادثه‌خیز کشور است به همین دلیل ستاد بحران بر حسب وظیفه ذاتی خود نیز در کنار سایر عوامل اجرایی انتخابات حضور دارد.

 وی افزود: جلسات متعددی با دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار کردیم؛ چندین نقطه در بخش الموت غربی با تهدید رانش مسیر جاده‌ها مواجه است که با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بنا شد در این محورها یک دستگاه گریدر و لودر پیش‌بینی شود تا در صورت هرگونه حادثه ، امدادرسانی شود.

رئیس ستاد بحران استان بیان کرد: پیش‌بینی‌هایی در بحث خدمات اداره برق و شرکت آب و فاضلاب داشتیم تا علی‌رغم مشکلاتی که این روزها در قطعی برق داریم، هیچکدام از شعب اخذ رأی درگیر قطعی برق نشوند.

مهدیخانی ابراز کرد: خلاف اطلاع رسانی یکی از سایت‌ها در زمینه قطعی برق چهار شعبه اخذ رأی در قزوین، این مشکل در هیچکدام از شعب اخذ رأی از آغاز ساعات رای‌گیری تا این لحظه رخ نداده و چنین اخباری کذب محض است.

این مقام مسئول ادامه داد: تنها یک مورد اتصالی ترانس در محدوده شهرستان آبیک داشتیم که هیچ شعبه اخذ رای در آن محدوده وجود نداشت.

وی اذعان کرد:خوشبختانه  تاکنون مشکل خاصی در زمینه مدیریت بحران در استان وجود ندارد و تدابیر لازم انجام شده تا پایان رای‌گیری با اختلال مواجه نشویم تا مردم در امنیت کامل در شعبات اخذ رأی حضور داشته باشند.

مهدیخانی در پایان گفت: برای مناطق صعب‌العبور  نیز دو فروند بالگرد با همکاری هوانیروز هماهنگ ‌کرده بودیم ‌که خوشبختانه منطقه‌ای با آن شرایط نداشتیم که بخواهیم از این تمهیدات استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان