۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اعزام ۱۰صندوق سیار اخذ رای به کارخانجات استان قزوین
کد خبر: ۳۵۰۹۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۱۷:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

اعزام ۱۰صندوق سیار اخذ رای به کارخانجات استان قزوین

خانپور گفت: ۱۰ صندوق اخذ رای سیار برای شهرک‌های صنعتی در استان قزوین در نظر گرفته شده تا کارگران بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

اعزام ۱۰صندوق سیار اخذ رای به کارخانجات استان قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حمیدرضا خانپور با حضور در ستاد برگزاری انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: نشست‌های مختلف در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در راستای تبیین اهمیت انتخابات و دعوت به حضور حداکثری در بین قشر کارگری برگزار شد.

وی با اشاره به حضور و مشارکت  سرمایه گذاران و صنعت‌گران در انتخابات افزود: از ابتدای شروع رای‌گیری تاکنون شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای بودیم و امیدواریم که با رای حداکثری، رئیس جمهوری مقتدر، حامی صنعت و تولید که بتواند رونق تولید در کشور را فراهم کند، سکان‌دار قوه مجریه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: با چهار خودروساز در سطح ملی رایزنی شده که امیدوارم حداقل تا نیمه دوم سال جاری در استان قزوین آغاز به کار کنند.

وی ادامه داد: استان قزوین قطب صنعت بوده و در عرصه‌های کشاورزی و گردشگری هم فعال است که امیدواریم با توجه به این موقعیت ممتاز، نگاه ویژه‌‌تری به استان شود.

خانپور عنوان کرد: در آینده نزدیک در استان مشکل بیکاری نخواهیم داشت چراکه برنامه‌ریزی و آموزش‌های لازم برای کارگران انجام شده تا بتوانیم آن‌ها را به نیروهای متخصص تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: اگر طرح‌های خوب اجرا شود ۲۰ هزار ظرفیت اشتغال پایدار در استان وجود خواهد داشت.

عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین اذعان کرد: شعب سیار در تمامی نواحی شهرک‌های صنعتی پیش‌بینی شده تا کارگرانی که به امروز مشغول به کار هستند، بتوانند رای دهند.

وی در پایان گفت: ۱۰ صندوق اخذ رای سیار برای شهرک‌های صنعتی در استان قزوین در نظر گرفته شده تا کارگران بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان