۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین اجرای صحیح قانون سبب تضمین سلامت انتخابات است
کد خبر: ۳۵۰۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین:

اجرای صحیح قانون سبب تضمین سلامت انتخابات است

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: نتیجه برگزاری با دقت انتخابات، اعتماد بیشتر مردم به دولت و نظام بوده و مشارکت حداکثری نیز بسترساز اقتدار بیشتر نظام خواهد بود.

اجرای صحیح قانون سبب تضمین سلامت انتخابات است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، عیسی قبادی در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات آغازین انتخابات 1400 شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رای بودیم و این حق مردم است که حاکمان کشور، متولیان شهر و روستای خود را انتخاب و از حق خود پاسداری کنند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 187 شعبه اخذ رأی در استان قزوین فعالیت دارد، تصریح کرد: در تمامی شعبات یک بازرس و در کل استان ۷۹ سربازرس نیز بر روند انتخابات نظارت و بازرسی دارند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: هیئت‌های بازرسی در استان قزوین فعال هستند و ۱۳ بازرس ویژه داریم که در شهرستان‌ها مشغول به انجام وظایف محوله هستند.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت کنندگان در قزوین تاکنون ۸۹ هزار و ۴۸ نفر بوده که از این میزان ۴۷ هزار و ۸۷۵ نفر آقا و مابقی خانم بودند که این میزان مشارکت در ساعات اولیه روز قابل توجه است.

قبادی با تصریح بر اینکه مهم‌ترین مولفه بازرسی، حصول اطمینان از اجرای صحیح قانون است، اذعان کرد: اعضای هیئت بازرسی هر کدام معین یک شهرستان بوده که اگر مشکلی وجود داشته باشد به آن رسیدگی خواهند کرد.

وی در پایان گفت: نتیجه برگزاری با دقت انتخابات، اعتماد بیشتر مردم به دولت و نظام بوده و مشارکت حداکثری نیز بسترساز اقتدار بیشتر نظام خواهد بود.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان