۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکلات کشور با انتخاب فرد اصلح رفع می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۹۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مشکلات کشور با انتخاب فرد اصلح رفع می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امیدواریم با حضور پای صندوق‌های رای یاری‌گر نظام و رهبری باشیم و بدانیم با انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور به حداقل می‌رسد.

مشکلات کشور با انتخاب فرد اصلح رفع می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌ااسلام محمدجواد زهرایی در حاشیه شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی شروع انتخابات شاهد حضور استقبال گسترده مردم در صحنه هستیم و این شرایط نویدبخش مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات است.

وی افزود: حضور حداکثری ضامن امنیت کشور است و در این بین می‌توانیم در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی و اقتصادی عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: کاندیدایی که با تعداد آرای بیشتری از مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود مسلما می‌تواند توان بیشتری در اجرای ماموریت‌های ریاست جمهوری داشته باشد.

مردم با حضور در انتخابات از رئیس جمهور آینده حمایت کنند

زهرایی گفت: از رئیس جمهور و دولت فعلی گلایه داریم اما با این وجود از مردم درخواست داریم با حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، از رئیس جمهور آینده حمایت کنند.

وی ادامه داد: اگر رای دادن مردم مهم نبود بدون شک دستگاه‌های رسانه‌ای دنیا علیه انتخابات کشور به صورت شبانه‌روزی فعالیت نمی‌کردند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: امیدواریم با حضور پای صندوق‌های رای یاری‌گر نظام و رهبری باشیم و بدانیم با انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان