۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور حداکثری در انتخابات مایه عزت و اقتدار ملی است
کد خبر: ۳۵۰۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حضور حداکثری در انتخابات مایه عزت و اقتدار ملی است/مردم به فرد دارای کارنامه و برنامه رای دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به این که مردم باید به کارنامه و برنامه رای بدهند، گفت: مردم عزیز ایران در انتخاب خود از تجربه سال‌های پیشین استفاده کنند و مولفه‌های کارآمدی، توجه به توان داخلی و استقلال کشور را در اولویت قرار دهند.

حضور حداکثری در انتخابات مایه عزت و اقتدار ملی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: به فرموده امام راحل شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است و تمامی مراجع نیز حضور در انتخابات را تکلیف شرعی افراد می دانند.

وی افزود: حضور پرشور در انتخابات در واقع یک حرکت عقلانی در راستای عزت و اقتدار ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اقدامات شوم دشمنان علیه کشور و مردم عزیز ایران گفت: شما بببنید چطور رسانه های معاند مردم را برای عدم حضور در انتخابات تشویق کرده و به دروغ می گویند رای مردم اثری ندارد؛ این ها چرا نگران حضور گسترده مردم هستند؟

عابدینی عنوان کرد: نقد و انتقاداتی به مناظرات کاندیداها در رسانه ملی وارد بوده اما این موضوعات حاشیه‌ای است؛ فرصتی که برای تبادل نظرات کاندیداها در رسانه فراهم شد در واقع یک افتخار محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به این که مردم باید به کارنامه و برنامه رای بدهند، گفت: مردم عزیز ایران در انتخاب خود از تجربه سال‌های پیشین استفاده کنند و مولفه‌های کارآمدی، مسئولیت پذیری و توجه به توان داخلی و استقلال کشور را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان