۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور پرشور مردم قزوین پای صندوق‌های رأی + تصاویر
کد خبر: ۳۵۰۹۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۷:۴۸ ↗ لینک کوتاه

گزارش لحظه‌ای صبح قزوین از حماسه حضور؛

حضور پرشور مردم قزوین پای صندوق‌های رأی + تصاویر

مردم بصیر و آگاه استان قزوین از همان ساعات اولیه شروع رأی گیری در شعب اخذ رأی حاضر شدند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

حضور پرشور مردم قزوین پای صندوق‌های رأی + تصاویر
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با شروع رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم همیشه در صحنه قزوین در شعب اخذ رای حاضر شدند.

مردم بصیر و آگاه استان قزوین از همان ساعات اولیه شروع رأی گیری در شعب اخذ رأی حاضر شدند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

اقشار مختلف مردم با در دست داشتن شناسنامه به شعب اخذ رای مراجعه کردند تا با مشارکت در این رویداد سیاسی مهم نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.






*حضور مردم قزوین در مسجد امام خمینی(ره)


 
*مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین

*حضور مردم شهر الوند پای صندوق رای از همان ساعات ابتدایی


*حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل تضعیف دشمنان است

حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در حاشیه شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد امام خمینی(ره) قزوین گفت: انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند سرنوشت کشور را رقم بزند و هراندازه حضور مردم بیشتر باشد میزان قدرت دشمن کمتر خواهد بود.





*حضور در میدان تکلیف سن و سال نمی‌شناسد
حضور افراد سالمند پای صندوق‌های رای در شهر قزوین از حواشی جالب این رویداد بزرگ سیاسی کشور است.


* حیله و نیرنگ دشمن در دلسرد کردن مردم نقش بر آب شد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جریان برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در بازدید از ستاد انتخابات استان قزون اظهار کرد: الحمدلله از ابتدای شروع انتخابات شور و نشاط حضور مردم در پای صندوق‌های رای به گونه‌ای است که به معنای واقعی هر چه دشمن تلاش کرد که انگیزه را از مردم بگیرد اما حاصل نشد و‌ حیله و نیرنگ دشمن نقش بر آب شد.

وی افزود: مطمئن هستیم که با یاری خدا و برکت خون شهیدان و مظلومیت شهید سلیمانی و تمام کسانی که در عرصه حمایت از دین کوشیدند نیز انتخاباتی پرشور و حماسی داشته باشیم و نتایج آن را در اقتدار کشور ملاحظه کنیم.


*حضور پرشور در انتخابات تنها راه بهبود شرایط کنونی است

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشور در عرصه‌های سیاسی و دیپلماسی و همچنین موفقیت در زمینه مدیریت اجرایی داخل کشور و حل معضلات معیشتی مردم، باید همه پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

*دشمن با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

استاندار قزوین گفت: دشمن همواره در طول تاریخ هجمه‌های بسیاری را به کشور وارد کرده و امروز نیز با ایجاد ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

*امنیت انتخابات در قزوین با حضور بیش از ۳هزار نیروی پلیس تامین می‌شود

سردار علی ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت برقراری نظم و امنیت در انتخابات را برعهده دارد و در این راستا بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر برای هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای به صورت مستقیم پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امروز شرکت در انتخابات یک ضرورت برای تعیین سرنوشت کشور است؛ گفت: هیچ گونه موردی از بی نظمی تا این لحظه گزارش نشده است و مردم به ندای مقام معظم رهبری و امام راحل لبیک گفتند.



*تاکنون بیش از ۱۱۷هزار شهروند قزوینی در انتخابات مشارکت کردند

هدایت‌الله جمالی پور، استاندار قزوین اظهار کرد: خوشبختانه روند انتخابات در استان قزوین از وضعیت مطلوبی برخوردار است و تاکنون ۱۱۷ هزار رای از مردم در سراسر استان اخذ شده که نشان دهنده مشارکت ۱۱/۶ دهم درصدی واجدین شرایط در انتخابات است.

وی بیان کرد: در مجموع ۹۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای‌گیری در سطح استان داریم که از این میزان ۲۱هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند.

*فعالیت بیش از ۵هزار نیروی اجرایی در انتخابات شوراهای استان قزوین

جواد قدوسی‌فر، دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها هم ۴ هزار و ۴۶۷ نفر در استان داوطلب شدند که کمتر از پنج درصد رد صلاحیت و صلاحیت مابقی تایید شد.

وی گفت: ۴ هزار و ۳۶۷ نیروی اجرایی در صحنه انتخابات شوراهای روستا و ۸۲۵ نفر در صحنه انتخابات شوراهای شهر فعال هستند.



*اجرای صحیح قانون سبب تضمین سلامت انتخابات است

عیسی قبادی، رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه یک هزار و 187 شعبه اخذ رأی در استان قزوین فعالیت دارد، تصریح کرد: در تمامی شعبات یک بازرس و در کل استان ۷۹ سربازرس نیز بر روند انتخابات نظارت و بازرسی دارند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: میزان مشارکت کنندگان در قزوین تاکنون ۸۹ هزار و ۴۸ نفر بوده که از این میزان ۴۷ هزار و ۸۷۵ نفر آقا و مابقی خانم بودند که این میزان مشارکت در ساعات اولیه روز قابل توجه است.

قبادی بیان کرد: نتیجه برگزاری با دقت انتخابات، اعتماد بیشتر مردم به دولت و نظام بوده و مشارکت حداکثری نیز بسترساز اقتدار بیشتر نظام خواهد بود.

*مشکلات کشور با انتخاب فرد اصلح رفع می‌شود

حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: کاندیدایی که با تعداد آرای بیشتری از مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود مسلما می‌تواند توان بیشتری در اجرای ماموریت‌های ریاست جمهوری داشته باشد.

زهرایی گفت: از رئیس جمهور و دولت فعلی گلایه داریم اما با این وجود از مردم درخواست داریم با حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، از رئیس جمهور آینده حمایت کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم با حضور پای صندوق‌های رای یاری‌گر نظام و رهبری باشیم و بدانیم با انتخاب فرد اصلح مشکلات کشور به حداقل می‌رسد.


مردم با حضور حداکثری در انتخابات به فتنه‌های دشمن پاسخ دادند

حجت‌الاسلام نورلله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: مردم ایران با بصیرت و آگاهی به میدان آمده و نشان می‌دهند که در مسیر حفظ آرمان‌های کشور با وجود تمام مشکلات همواره در صحنه حضور داشته و با شرکت در انتخابات، دین خود را به انقلاب و نظام ادا می‌کنند.

وی افزود: دشمنان با فتنه‌گری‌ قصد داشتند تا بتوانند روحیه یاس را در ملت ایران تزریق کنند اما ملت ما مانند اعضای یک خانواده بوده و در مقابل دشمن، پشتیبان هم خواهند بود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به ویژه شرکت قشر جوان و رای اولی‌ها در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مهمترین مسئله امروز است، قطعا مردم ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، دولت کریمه را شکل خواهند داد.

اعزام ۱۰صندوق سیار اخذ رای به کارخانجات استان قزوین

حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: از ابتدای شروع رای‌گیری تاکنون شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای بودیم و امیدواریم که با رای حداکثری، رئیس جمهوری مقتدر، حامی صنعت و تولید که بتواند رونق تولید در کشور را فراهم کند، سکان‌دار قوه مجریه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: ۱۰ صندوق اخذ رای سیار برای شهرک‌های صنعتی در استان قزوین در نظر گرفته شده تا کارگران بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

*حماسه‌ای که پیر و جوان نمی‌شناسد

مردم دیار مینودری از هر قشری پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا حضوری به یاد ماندنی از خود به یادگار بگذارند، حضوری که پیروجوان نمی‌شناسد.


*انتخابات در فضایی سالم و امن برگزار می‌شود

روح‌الله عباسپور، رئیس شورای نظارت بر انتخابات استان قزوین در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات آغازین برگزاری انتخابات در شهرها و روستاهای استان بویژه از ساعت ۱۰صبح به بعد مشارکت خوب بوده و باتوجه به حضور پررنگ و پرنشاط مردم به نظر می‌رسد که تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان مشارکت داشتند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که شاهد مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در سطح کشور باشیم.

رئیس شورای نظارت به انتخابات استان گفت: از آحاد مردم انتظار داریم مشارکت جدی خود را به نمایش بگذارند و دشمن را بار دیگر مایوس کنند و نشان دهند که انقلاب و نظام همچون گذشته در متن مردم از مقبولیت اجتماعی برخوردار است.

*۲میلیون و ۹۰۰هزار تعرفه انتخاباتی تحویل استان قزوین شد

اسدالله حمزه‌ای، دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: در شهر قزوین در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که جمعیت شهری ما ۴۰۰ هزار نفر با ۲۸۰ هزار نفر واجد شرایط هستند، برای ۵۰۰ هزار نفر تعرفه ۹ نفره در انتخابات شوراها در نظر گرفتیم.

وی یادآور شد: بیش از ۱۱۰درصد تعرفه به تمام مناطق شهرستان‌های استان تحویل دادیم و تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه شورا و یک میلیون و ۴۰۰هزار تعرفه ریاست جمهوری دریافت کردیم و به مراکز و شعبات اخذ رأی تحویل دادیم.

*حضور پرشور مردم شهرستان‌های مختلف استان قزوین در انتخابات

این گزارش در حال تکمیل است...


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان