۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین برای حضور گسترده در انتخابات
کد خبر: ۳۵۰۹۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۷ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین برای حضور گسترده در انتخابات

در آستانه ۲۸ خرداد، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند.

دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین برای حضور گسترده در انتخابات
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در آستانه ۲۸ خرداد، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است؛ از این رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه انتخابات دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست و مردم نیز همواره نقش محوری در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش داشته و دارند.

در ساختار امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی، انتخابات مسیری است برای ترسیم آینده‌ای روشن و پر امید برای مردم و ظرفیت بزرگ برای ساختن کشور و عبور از مشکلاتی چون اشتغال و معیشت که می‌توانیم با همدلی، وحدت و هم افزایی با انتخاب اصلح گره از این مشکلات بگشاییم.

هر انتخابات برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر می‌دهد و هوای تازه‌ای در فضای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور می‌دمد، موضوع انتخابات در کشورمان نه تنها تکلیف شرعی و وظیفه دینی هر شهروند ایرانی در مقابل سرنوشت خود و هموطنانش است، بلکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات به یقین اقتدار، عزت و صلابت کشور را به نمایش می‌گذارد.

بی تردید پشت کردن به صندوق‌های رای بی‌توجهی به سرنوشت خویش و ایجاد زمینه‌ای مناسب برای حرص و طمع دشمنان کشور است که مدتهاست در حال پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردی در بین مردم عزیز ایران هستند تا آنان را از حضور در صحنه انتخابات پشیمان سازند.

اینجانبان امیدواریم با تبعیت از توصیه‌های گرانسنگ امام راحل رحمة الله علیه و فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که شرکت در انتخابات را واجب عینی و تکلیف مردم در برابر سرنوشتشان دانسته‌اند؛ همه باهم با هر گرایش و اندیشه سیاسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کرده و با انتخاب اصلح دشمنان قسم خورده ایران عزیز اسلامی را مایوس نموده و آینده ای روشن و امیدبخش برای کشورمان رقم بزنیم.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان