۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت باید به مردم التماس کند رای بدهند/ آقای رئیسی؛ بساط باندبازی را از این کشور جمع کنید
کد خبر: ۳۵۰۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۷ ساعت: ۲:۸ ↗ لینک کوتاه

پناهیان:

دولت باید به مردم التماس کند رای بدهند/ آقای رئیسی؛ بساط باندبازی را از این کشور جمع کنید

حجت الاسلام پناهیان گفت: اگر من جای دولت روحانی بودم به مردم التماس می‌کردم رای بدهند زیرا اگر مردم رای ندهند آبرویی برای آنان، مدعیان اصلاحات و مدعیان جمهوریت نخواهد ماند؛ درحالیکه با پررویی به مردم القا می‌کنند که رای آنها اثری ندارد.

دولت باید به مردم التماس کند رای بدهند/ آقای رئیسی؛ بساط باندبازی را از این کشور جمع کنید

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام پناهیان، در همایش بزرگ انتخاباتی که ساعتی پس از نماز مغرب و عشا در پارک الغدیر قزوین برگزار شد ابراز کرد: انتخابات برای یک ملت مانند یک جشن است زیرا انتخاب، یک جشن برجسته انسانیست و اگر قدرت انتخاب را از او بگیریم دیگر با موجودات دیگر تفاوت چندانی ندارد.

وی افزود: انسان‌ها در مسیر انتخاب خود، بر سر تردید و دوراهی قرار گرفته و مجبور می‌شوند یک طرف را بر طرف دیگر ترجیح دهند؛ از این رو انتخاب یکی از زیباترین جلوه‌های زندگی یک انسان است.

 

انتخابات، عید بزرگ جامعه اسلامی است

 

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: بزرگترین عید ما، عید میلاد پیامبر(ص) و امیر المومنین(ع) نیست بلکه عید غدیر است که یک عید سیاسی است زیرا در این روز رئیس جامعه تعیین شد و همین انتساب امام در روز عید قدیر، مقام امامت را شکل داد؛ از این رو، امروزه هم انتخاب رئیس جامعه باید در حد مقوله غدیر حائز اهمیت باشد.  

وی عنوان کرد: دشمنان و بعضی از سیاسیون ما درصدد هستند جشن انتخابات را از رونق بیندازند و آن را به دعواهای سیاه انتخاباتی، دلخوری‌ها و تلخی‌ها تبدیل کرده‌اند در حالیکه در جامعه اسلامی گناهی بزرگتر از ترک انتخاب نیست.

 

روی کار آمدن رئیس جمهور دلسوز نیاز امروز ماست

 

این فعال سیاسی اظهار کرد: امروزه، واقعا روی کار آمدن یک رئیس جمهور دلسوز و کارآمد که درد مردم را بفهمد و خستگی انتخاب گذشته را از تن آنها بیرون کند، نیاز جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: برخی در جامعه، نگران جمهوریت جامعه اسلامی هستند، از این رو مهم است بدانیم چه کسانی دشمن جمهوریت نظام هستند. دشمنان جمهوریت نظام شورای نگهبان نیست که چند نامزد را به دلائل منطقی غیر قابل ذکر برای عموم حذف کردند بلکه دشمنان جمهوریت نظام ما کسانی هستند که سفره مردم را خالی ومردم را ناراحت و عصبانی کردند.

 

دولت روحانی، در راس دشمنان جمهوریت نظام است

 

حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: حدود 40 درصد از مردم جامعه به دلیل ناراحتی از وضع موجود، نمی‌خواهند رای بدهند که مسبب این امر دولت فعلی است زیرا دولت روحانی در راس دشمنان جمهوریت نظام است.

وی ادامه داد: در دولت روحانی مردم صبح از خواب بیدار می‌شدند متوجه می‌شدند ثروت آنان به یک پنجم کاهش پیدا کرده است. همین افراد در جامعه دوقطبی ایجاد کرده و با بددهنی و سیاه‌نمایی کردن، مردم را با بازی‌های سیاسی خسته می‌کردند که در این انتخابات روسیاه خواهند شد.

حجت الاسلام پناهیان گفت: اگر من جای دولت روحانی بودم به مردم التماس می‌کردم رای بدهند زیرا اگر مردم رای ندهند آبرویی برای آنان، مدعیان اصلاحات و مدعیان جمهوریت نخواهد ماند؛ درحالیکه با پررویی به مردم القا می‌کنند که رای آنها اثری ندارد.

وی متذکر شد: دشمنان جمهوریت قصد دارند ولایت مطلقه احزاب را در جامعه به جای ولایت مطلقه فقیه حاکم کنند در حالیکه با حاکمیت احزاب، دروغ، تهمت و تحقیر بر جامعه تسلط پیدا می‌کند.

 

آقای رئیسی، کاری کنید فساد برگشت‌پذیر نباشد

 

این خطیب سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کاندیدای جبهه انقلاب اظهار کرد: آقای رئیسی مردم شما را دوست دارند؛ سعی کنید محبت مردم را از دست نداده و در جهت افزایش آن تلاش کنید؛ وقتی امید و محبت مردم به کسی تعلق گرفت، مسوولیت سنگینی به دوش او خواهد بود.

وی در ادامه باز هم خطاب به آیت الله رئیسی عنوان کرد: شما قطعا با فساد برخورد خواهید کرد اما کاری کنید فساد برگشت پذیر نباشد و برای همیشه ریشه فقر و ظلم از بین برود.

پناهیان یادآور شد: سردار عزیز، سلیمانی، طوری امنیت را به این منطقه آورد که دیگر ناامنی قابل بازگشت نیست؛ شما نیز اگر رئیس جمهور شدید کاری کنید فساد دیگر به مملکت برنگردد.

 

وی ادامه داد: اگر شما رئیس جمهور شدید، به استانداران، وزرا، معاونین وزرا و تمام مسوولینی که نصب می‌کنید رحم نکنید و با آنها مهربان نباشید کما اینکه امیرالمومنین(ع) در برابر مدیران منسوب خود سختگیرانه برخورد می‌کرد.

 

بساط حزب‌بازی و باندبازی را از این کشور جمع کنید

 

این مقام خطیب سیاسی بیان کرد: من به عنوان یک طلبه درخواست می‌کنم بساط حزب‌بازی، سیاست‌زدگی و باندبازی را از این کشور جمع کنید تا مملکت با مدیران لایق و شایسته به سوی پیشرفت حرکت کند و هیچ جوان توانمندی از حمایت شما محروم نشود.

وی تاکید کرد: از فردای انتخابات اگر شما انتخاب شوید، توپخانه سرزنش‌کنندگان و بعضی از سیاست بازهای حرفه‌ای علیه شما فعال خواهد شد؛ از این سرزنش‌ها نترسید همچنان‌که در قوه قضیه از اخراج قاضی فاسد نترسیدید؛به لیاقت‌ها و تخصص‌ها بها بدهید که تا امروز هم رویه شما همین بوده است.

این مقام مسوول ابراز کرد: آقای رئیسی دهه شصتی‌های مظلوم را دریابید؛ همانهایی که در کشور توسط برخی از سیاسیون فعلی، عامل گرفتاری تلقی شدند غافل از اینکه جوانان ما استعدادهای فراوانی دارند و باید به آنها اعتماد شود.

وی اضافه کرد: به فرموده امیر المومنین(ع)، مردم معادن طلا و نقره هستند؛ بیایید تنها مدیر ارشدی باشید که اجازه نمی‌دهد مسوولین اجرایی کشور در اتاق خود را به روی مردم ببندند.

پناهیان در پایان گفت: شما 20 سال پیش رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودید و به تمام اشکالات ریز و درشت دستگاههای اجرایی اشراف دارید؛ مردم انتظار دارند با قدرت برخورد کرده و هیچ ملاحظه‌ای در کار خود نداشته باشید تا طعم شیرین یک دولت اسلامی به کام مردم چشانده شود.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان