۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۵۶۶ ناظر بهداشتی در شعبات أخذ رأی حضور دارند/ افزایش تعداد شعبات در سال‌جاری
کد خبر: ۳۵۰۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۶ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

۵۶۶ ناظر بهداشتی در شعبات أخذ رأی حضور دارند/ افزایش تعداد شعبات در سال‌جاری

فرماندار قزوین گفت: تعداد شعبات در سال‌جاری نسبت به سال گذشته ۴۲ مورد افزایش یافته و تمام شعبات در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شده است؛ ۵۶۶ ناظر به تعداد ۵۶۶ شعبه شهرستان در شعبات حضور دارند تا اقدامات لازم را برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.

۵۶۶ ناظر بهداشتی در شعبات أخذ رأی حضور دارند/ افزایش تعداد شعبات در سال‌جاری

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، انتخابات نماد مردم سالاری دینی و استقلال و آزادی هر کشوری بوده لذا 28 خردادماه سال‌جاری از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

چند روزی بیش‌تر تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری باقی نمانده است و ارگان‌های متولی در تلاش برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این دوره از انتخابات هستند.

فرمانداران مراقبت و نظارت در انجام انتخابات طبق قوانین و مقررات را برعهده دارند و موظف به اجرای قانون در این بین هستند.

تمام زیرساخت‌های برگزاری انتخابات به نحو مطلوبی در جریان است

محمدشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره آخرین وضعیت روند انتخابات در استان قزوین اظهار کرد: از مجموع 29 فرآیند انتخابات شورای اسلامی شهر تعداد 27 مورد، از مجموع 20 فرآیند انتخابات شورای روستا 17 مورد و از مجموع 11 فرآیند انتخابات در ریاست جمهوری 8 فرآیند به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امنیتِ انتخابات تضمین شده است، افزود: ستاد انتخابات و هیئت اجرایی ناظر بر آن فعال بوده و تعامل و همکاری مناسبی برقرار است؛ تمام امکانات، پشتیبانی‌ها و زیرساخت‌های برگزاری انتخابات به نحو مطلوبی در جریان است و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.

فرماندار قزوین به تعداد شعبات أخذ رأی در شهرستان قزوین پرداخت و بیان کرد: تعداد شعب شهری در شورای شهرها شامل 360 شعبه در شهر قزوین، 362 شعبه در شهرهای قزوین، اقبالیه و محمودآباد، 44 شعبه در شعبه مرکزی، 30 شعبه در رودبار الموت شرقی، 43 شعبه در الموت غربی، 37 شعبه در کوهین و 40 شعبه در طارم آماده میزبانی از مردم استان است.

افزایش تعداد شعب آخذ رأی در سال‌جاری

شفیعی عنوان کرد: تعداد شعبات در سال‌جاری نسبت به سال گذشته 42 مورد افزایش یافته و تمام شعبات در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شده است؛ 566 ناظر به تعداد 566 شعبه شهرستان در شعبات حضور دارند تا اقدامات لازم را برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام دهند.

وی اذعان کرد: آئین‌نامه فعالیت‌های مجاز انتخاباتی تشریح شده و براساس این آئین‌نامه، نصب و الصاق تصویر، پوستر و هرگونه تبلیغات بر روی علائم راهنمایی و رانندگی و اموال دولتی ممنوع است.

این مقام مسئول گفت: هریک از نامزدهای شورای شهرها می‌توانند به تعداد شهرداری‌ها، ستاد انتخاباتی دایر کنند که البته نصب بنرها با ابعاد بزرگتر به غیر از مقابل ستاد مربوطه ممنوعیت دارد.

شفیعی یادآور شد: منعی در تعدد ستادها برای تبلیغات ریاست جمهوری وجود ندارد و افراد می‌توانند به هر تعداد از نامزدهای ریاست جمهوری، ستادهای بیشتری را دایر کنند.

وی با اشاره به روند چگونگی برگزاری انتخابات تصریح کرد: روند انتخابات در شورای شهر قزوین تمام مکانیزه است و شمارش آراء بعد از پایان انتخابات، به صورت تمام مکانیزه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: تبلیغات شورای شهر و روستاها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 خردادماه مجاز و تبلیغات ریاست جمهوری تا 7 صبح روز پنج شنبه 27 مجاز است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان