۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تبلیغات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی امحاء می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۴ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان تاکستان:

تبلیغات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی امحاء می‌شود

دادستان شهرستان تاکستان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین در امر تبلیغات از سوی نامزدهای انتخاباتی گفت: تبلیغات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی امحاء می‌شود.

تبلیغات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی امحاء می‌شود
حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در مورد لزوم رعایت قوانین در امر تبلیغات از سوی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: استفاده از آثار تبلیغاتی با ابعاد بیشتر از 70*100 صرفا جهت نصب در محل ستادهای اصلی نامزدها مجاز و در سایر مکان‌های شهری غیرمجاز بوده و از سوی کمیته امحاء جمع آوری خواهد شد.

وی، نامزدها و طرفداران آنها را از نصب آگهی‌های تبلیغاتی بر روی اماکن بخش خصوصی منع کرده و افزود: نصب تبلیغات بر روی دیوارهای منازل و مغازه‌ها بدون رضایت مالک و همچنین دیوارنویسی ممنوع است.

دادستان تاکستان متذکر شد: نامزدهای انتخاباتی توجه داشته باشند که تبلیغات از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 27 خرداد ماه خلاف موازین قانونی است.

وی با اشاره به شرایط رای دهندگان گفت: مطابق بند 3 ماده 29 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، یکی از شرایط افراد رای دهنده به نامزدهای شورای شهر و روستا سکونت حداقل یک سال در محل اخذ رای به استثنای شهرهای بالاتر از یک صد هزار نفر جمعیت است، لذا کلیه عوامل حاضر در صندوق های رای موظفند در صورت مواجه شدن با چنین مواردی از پذیرش آراء خودداری کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان