۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تمدید نام‌نویسی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت وام
کد خبر: ۳۵۰۸۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۳ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد استان قزوین خبرداد

تمدید نام‌نویسی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت وام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین با اشاره به تمدید نام‌نویسی مشاغل آسیب دیده برای دریافت وام تا شهریور امسال گفت: کسب و کارهای فرهنگی آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند.

تمدید نام‌نویسی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت وام
محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: همه کسب و کارها و مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری آسیب دیده استان قزوین می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir برای درخواست تسهیلات ثبت‌نام کنند و بانک‌ها نیز تا پایان آبان ماه موظف‌ به پرداخت وام‌های مورد نظر هستند.

وی افزود: هم اکنون در چهار رسته گردشگری، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی مهلت‌ ثبت نام و پرداخت تسهیلات تمدید شده است و مهدکودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها به فهرست کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اضافه شدند و می‌توانند از امهال‌ها و تسهیلات کرونا بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین ادامه داد: برخی کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با وجود دریافت وام در این دوران درآمدی نداشتند و هم اکنون موعد اقساط آنها رسیده است بنابراین برای بازپرداخت اقساط آنها امهال چهارماهه در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین آن دسته از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که درآمدی نداشتند و چک‌های آنها وصول نشده تا پایان تیرماه سال جاری مهلت دارند چک‌های برگشتی خود را وصول کنند و در این مدت، محدودیت‌های خدمات بانکی برای چک‌ها متوقف می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: همچنین برای مشاغل آسیب دیده از کرونا برای کارفرمایانی که حق بیمه اردیبهشت و خردادماه را پرداخت نکرده اند، دو ماه امهال در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آب، برق و گاز اجازه قطع خدمات خود برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله مشاغل فرهنگی که موفق به پرداخت قبوض نشدند را ندارند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان