۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در قزوین با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۲ ساعت: ۱۲:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در قزوین با جدیت پیگیری می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری به منظور بررسی و حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در تمامی شهرستان‌های استان به صورت مستمر تشکیل و مشکلات این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.

حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در قزوین با جدیت پیگیری می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، حجت‌الاسلام قدرتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اظهار کرد: صنعت و توليد اركان اصلي تحقق اقتصاد مقاومتي است و براي رسيدن به خودباوري بايد نسبت به سال‌هاي گذشته تلاش بیشتری كرد.

وی افزود: تمامي سخنان و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ هدايتي در جهت برون رفت از فشارهاي ظالمانه دشمنان نظام و همچنين ترسيم افقي روشن براي آينده ايران اسلامي است كه مسئولين بايستي با رعايت تمامي نكات در رفع موانع موجود بر سر راه صنعت و اقتصاد گام جدي بردارند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: بهترین خدمت به مردم رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم است و بر همین اساس نیز مقام معظم رهبری سال‌های متمادی را در حوزه اقتصاد نامگذاری کردند تا تمرکزها بر این اصل مهم افزایش یابد.

وی در رابطه با بررسی و حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری به منظور بررسی و حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در تمامی شهرستان‌های استان به صورت مستمر تشکیل و مشکلات این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.

قدرتی عنوان كرد: همه تلاش‌هاي ما در جهت ايجاد امنيت در بخش‌هاي مختلف كشور است و ايجاد امنيت اقتصادي بايد در اولويت قرار گيرد و يكي از عوامل مهم ايجاد امنيت اعم از اقتصادي، اجتماعي، رواني و شغلي گردش چرخ اقتصاد و صنعت در كشور است و اگر ما بخواهيم جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي كاهش پيدا كند بايد به دنبال رونق بخش صنعت و اقتصاد باشيم.

وی گفت: دشمنان به ویژه در سال‌های اخیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه میهن عزیزمان به راه انداخته‌اند و به دنبال فشار حداکثری بر مردم و مسئولان هستند که امیدواریم با تلاش‌ها و مجاهدت‌های اقتصادی مردم و مسئولان این توطئه هم خنثی شود.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: اولویت بندی مشکلات باید در دستور کار قرار بگیرد تا واحدها بر حسب اولویت‌ها و بحران در کارگروه‌های ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد رسیدگی قرار بگیرند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان