۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آغاز تبلیغات داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا
کد خبر: ۳۵۰۷۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۱ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

‍ رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبرداد

آغاز تبلیغات داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا

معاون سیاسی استاندار گفت: تبلیغات انتخاباتی ۵۱۶۱ داوطلب عضویت در شورای شهر و روستا آغاز شده است.

آغاز تبلیغات داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی ۵ هزار و ۱۶۱ داوطلب عضویت در شورای شهر و روستا از آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای هر کرسی شوراهای اسلامی شهر در استان قزوین پنج نفر با هم رقابت می‌کنند، افزود: در ۲۸ شهر و ۶۷۹ روستا تابعه استان انتخابات برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتخابات شورای شهر در مرکز استان به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد و هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

حبیبی با تاکید بر رعایت قانون تبلیغات از سوی کاندیدها افزود: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغات انتخاباتی داشته باشند.

وی عنوان کرد: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها روبروی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، بیمارستان‌ها، مدارس و تابلوهای منصوب در معابر عمومی ممنوع است و باید رعایت شود.

معاون استاندار قزوین با اشاره به شرایط کرونایی در استان تاکید کرد: هرگونه تجمع تبلیغاتی در محیط‌های بسته و همچنین استقبال از کاندیداها و راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است.

حبیبی در پایان بیان کرد: تبلیغات نامزدها تا روز ۲۶ خرداد مجاز بوده و در روز ۲۷ خرداد تبلیغات ممنوع است و در روز ۲۸ خرداد حماسه بزرگ و به یادماندنی حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان