۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخی کاندیداها در مناظرات با ایجاد حواشی از پاسخ به سوالات فرار می‌کنند/ مردم از رئیس جمهور آینده برنامه جدی می‌خواهند
کد خبر: ۳۵۰۷۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۱ ساعت: ۸:۴۸ ↗ لینک کوتاه

یک فعال سیاسی استان قزوین:

برخی کاندیداها در مناظرات با ایجاد حواشی از پاسخ به سوالات فرار می‌کنند/ مردم از رئیس جمهور آینده برنامه جدی می‌خواهند

یک فعال سیاسی استان قزوین گفت: برخی کاندیداها سعی دارند با جار و جنجال و ایجاد فضای کاذب مانند شانتاژ خبری و برانگیختن احساسات مردم برای خود جذب رای کنند.

برخی کاندیداها در مناظرات با ایجاد حواشی از پاسخ به سوالات فرار می‌کنند/ مردم از رئیس جمهور آینده برنامه جدی می‌خواهند

امیرعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: مناظره دوم نسبت به مناظره اول بهتر و با کیفیت‌تر بود و کاندیداها توانستند پاسخ‌های بهتری را بیان کنند اما برخی از کاندیداها همچنان در پاسخ به سوالات تفره می‌رفتند.

وی درباره میزان پاسخ گویی نامزدهای انتخاباتی به سوالات عنوان شده، افزود: خوشبختانه در این مناظره به مسائل فرهنگی بیشتری پرداخته شد و کاندیداها از پرداختن به حواشی خودداری کردند.

پیشکسوت رسانه‌ای استان قزوین ابراز کرد: پرداختن به صحبت‌های غیرمرتبط به سوالات عنوان شده کمتر از مناظره قبلی بود اما برخی از کاندیداها از پاسخ به سوالات فرار می‌کنند.

برخی از کاندیداها برنامه اقتصادی درستی ندارند

رضایی تصریح کرد: کاندیداها سعی دارند آن چیزی را که از قبل برای آن برنامه‌ریزی و تعیین کرده‌اند به مردم ارائه دهند چراکه برخی از این کاندیداها برنامه اقتصادی درستی ندارند.

ابن فعال سیاسی استان قزوین اذعان کرد: برخی کاندیداها سعی دارند با جار و جنجال و ایجاد فضای کاذب مانند شانتاژ خبری و برانگیختن احساسات مردم برای خود جذب رای کنند.

وی در پایان گفت: در صورت کلی با برنامه‌های اقتصاد خوبی که کاندیداهایی همچون رضایی، زاکانی و قاضی‌زاده عنوان کردند نیز مناظره دوم را از مناظره قبلی قوی‌تر نشان داد.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان