۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ماله‌کشی؛ رسالت شاگردان روحانی/ اصلاح‌طلبان به راحتی دروغ می‌گویند
کد خبر: ۳۵۰۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۰ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل استراتژیک در مصاحبه با صبح قزوین مطرح کرد

ماله‌کشی؛ رسالت شاگردان روحانی/ اصلاح‌طلبان به راحتی دروغ می‌گویند

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: نمایندگان این دوره از اصلاحات آمده‌اند به نحوی، بی‌کفایتی‌های دولت روحانی را ماله کشی کنند و خساراتی را که به واسطه تصمیمات خود این آقایان ایجاد شده، به نیروهای انقلاب نسبت داده و آنها را تخریب کنند.

ماله‌کشی؛ رسالت شاگردان روحانی/ اصلاح‌طلبان به راحتی دروغ می‌گویند
محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره دور دوم مناظرات ریاست جمهوری، اظهار کرد: نمایندگان جناح اصلاحات، حتی در این دوره از انتخابات، روش فریبکارانه خود را تغییر ندادند و حاضر نشدند بابت اظهارات کذب خود از مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: این افراد برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری و هر کسوت دنیایی دیگری، دست به هرکاری می‌زنند؛ اینان در نشست دوم فقط شعار داده و مخاطبین خود را نادان فرض کردند و فکر می‌کنند با تمسک به روش‌های نخ‌نما، دوباره جامعه را فریب می‌دهند.

رساله دکترای روحانی کپی‌برداری است
عضو انجمن علمی علوم راهبردی، در اعتراض به اسائه ادب یکی از کاندیداها نسبت به رئیس قوه قضائیه در باب سطح سواد وی، عنوان کرد: رساله دکترای کسی که به مهرعلیزاده مسئولیت داده، سرقتی بوده و مطالب داخل آن کپی برداری شده است.

وی افزود: رشته حقوق که رئیس جمهور مدعی است نیز مدرک عالی آن را از انگلیس کسب کرده، اصطلاحات دشواری دارد که به تسلط بالا بر زبان انگلیسی نیاز دارد در حالی که روحانی از این مهارت بی‌بهره است.

این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: دو کاندیدای جناح اصلاحات، صرفا شعار دادند و در خلال شعارهای خود، مرتب به شعور مخاطبان توهین می‌کردند و فکر کرده‌اند اگر پیامک نیروی انتظامی به زنان شل حجاب را دستاویز قراردهند، می‌توانند رای جامعه زنان را نسبت به خود اختصاص دهند؛ در حالی که بانوان ما حتی شل حجاب‌ها انسان هستند و وضعیت موجود را مشاهده و تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: زنان ما شاهد بودند در دوران هشت ساله آقای روحانی که آقایان همتی و مهرعلیزاده نیز مسئولیت داشتند، زنان نیز به عرصه زباله‌گردی وارد شدند. متاسفانه مادرانی داریم که به خاطر گرانی‌های لحظه‌ای، توان تهیه شیرخشک فرزندشان را نداشته‌اند و از این بابت دچار استرس و ناراحتی فراوانی شده‌اند.

قدیری ابیانه در ادامه اظهار کرد: هیچ کدام از مشکلات معیشتی مردان و زنان ما، مواردی نیست که باعث شرمندگی دولت شده باشد، اما نماینده این دولت فاسد در انتخابات، از مشکلات کولبرها و دهک‌های پایین حرف زد که وعده‌ای توخالی آنها در این هشت سال هیچ دردی از هیچ قشر ضعیفی دوا نکرده است.

عضو انجمن علمی علوم استراتژیک گفت: این دو نماینده هشت سال در دولت فعلی مسئولیت داشته‌اند؛ باید قبل از هر وعده‌ای توضیح دهند با پول‌هایی که مدعی هستند موجود است و براساس آن وعده می‌دهند، چه کرده‌اند و اگر پولی وجود نداشته و ندارد، تمام وعده‌های امروز آنها هم چیزی جز فریب و دروغ نیست.

همتی و ادعای تشکیل دولت پاسخگو

وی تصریح کرد: همتی به عنوان نماینده دولت، در مناظرات پاسخگوی اقدامات دوران مسئولیت خود در بانک مرکزی نداده و هیچ توضیحی برای بازپس‌گیری 90 هزار میلیار تومن بدهی بدهکاران بزرگ ارائه نداد و از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت اما به شدت مدعی است که دولت آینده او دولت پاسخگو خواهد بود.

قدیری ابیانه تاکید کرد: همتی باید در مناظرات توضیح دهد چرا بیشترین ارز دولتی و نیمایی را که به یک شخص داده شده به پدر داماد روحانی داده است در حالی که این پول‌ها متعلق به مردم است. 

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: آنها باید توضیح دهند که چرا صدها میلیون دلار ارز ترجیحی را تحت عنوان واردات گندم در اختیار فرزند حجاریان تئوریسین اصلاحات قرار داده‌اند؟ همتی و مهرعلیزاده ادعا می‌کنند که با پارتی‌بازی مخالف‌اند در حالیکه خودشان در پارتی‌بازی رشد کرده و به سمت‌های بالا منصوب شده‌اند.

همتی و مهرعلیزاده مهره‌های اصلاحاتی‌ها هستند

وی درباره چرایی تایید صلاحیت همتی و مهرعلیزاده، دو عضو اصلاحات ابراز کرد: این افراد نشان دادند که پایبند به مسائل مذهبی نیستند در حالی که شرط نامزدی برای ریاست جمهوری از رجال مذهبی بودن است و در تایید صلاحیت آنها به عنوان رجل مذهبی جای سوال وجود دارد. اما به نظر من شورا در تلاش بوده از تمام جناح‌های سیاسی در لیست تایید شدگان حضور داشته باشند و احتمالا این افراد شاید کم مسئله‌ترین اعضای جناح خود بوده‌اند که چاره‌ای جز تایید آنها وجود نداشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: فضاحت رفتاری همتی و مهرعلیزاده دور از انتظار نبود؛ وقتی تئوریسین این جریان، سعید حجاریان است که نظرات شاذی همچون ضرورت قانونی کردن ازدواج مردان با هم دارد، از اعضای آنها نمی‌توان انتظار اخلاق‌مداری داشت.

وی ادامه داد: اگر مردم و به ویژه قشر خاکستری جامعه به صورت عقلانی و به دور از احساسات تصمیم بگیرند، به چنین افراد و جریانی رای نخواهند داد؛ زیرا مردم تجربه وعده‌های دروغین و خانمان‌سوز روحانی را دارند. البته پرواضح است؛ همتی و مهرعلیزاده سعی در احساسی کردن فضا دارند تا مردم نتوانند در محیط عقلانی تصمیم بگیرند.

نگاه اصلاحات به آن سوی مرزهاست

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک یادآور شد: هر فرد به عنوان رای دهنده موظف است با انتخاب اصلح، به گزینه مناسب رای دهد و از سوی دیگر، نامزدها هم شرعا و عقلا موظف هستند اگر به این نتیجه برسند که نامزد دیگری بهتر از آنها می‌تواند قوه مجریه را اداره کند، به نفع بهترین گزینه کناره‌گیری کنند البته اگر هدف خدمت به مردم و کشور باشد.

وی افزود: نامزدهای انقلابی، درتصدی پست‌های حساس، به عقل و شرع رجوع می‌کنند اما کاندیداهای پوششی و روکشی اصلاحات، جهت ائتلاف درون گروهی، نگاهشان به سران اصلاحات و حتی به سوی خارج مرزها و دولت‌های بیگانه است.

رئیس جمهور فعلی، استاد تمام عیار دروغگویی است

کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: نمایندگان این دوره از اصلاحات آمده‌اند به نحوی، بی‌کفایتی‌های دولت روحانی را ماله کشی کنند و خساراتی را که به واسطه تصمیمات خود این آقایان ایجاد شده را به نیروهای انقلاب نسبت داده و آنها را تخریب کنند؛ این افراد با فاصله‌ای که از شرع دارند، حاضرند هر نوع دروغی را به زبان بیاورند.

وی در پایان تاکید کرد: این افراد شاگردان روحانی در دروغگویی هستند و رئیس جمهور فعلی استاد تمام عیار دروغگویی است و به قول یک هنرپیشه او فقط زمانی راست می‌گوید که دروغ کم بیاورد. هرچند سعید حجاریان مدعی شده " ما می‌توانیم افکار عمومی را مانند موم بازی بچه‌ها شکل بدهیم" اما مردم ما در این هشت سال، در زمینه سیاسی رشد چشمگیری داشته‌اند که پس از تحمل سختی‌ها و ناملایمات بسیار حاصل شده است و امید است در این دوره با انتخاب اصلح، ملت را از گنداب فعلی نجات دهند.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان