۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین انتخابات، بهترین فرصت برای اصلاح و تحول است/ امروز خدمت به مردم قطعا پاسداری از انقلاب و اقدام علیه امریکا است
کد خبر: ۳۵۰۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۹ ساعت: ۱۴:۱۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتخابات، بهترین فرصت برای اصلاح و تحول است/ امروز خدمت به مردم قطعا پاسداری از انقلاب و اقدام علیه امریکا است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات بزرگترین فرصت اصلاح شرایط کشور و بهترین فرصت تحول است تا خود را از دست مدیریت‌های غلط نجات دهیم.

انتخابات، بهترین فرصت برای اصلاح و تحول است/ امروز خدمت به مردم قطعا پاسداری از انقلاب و اقدام علیه امریکا است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز(چهارشنبه) در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر«عج» استان قزوین با اشاره به اهمیت قرار گرفتن در صراط مستقیم اظهار کرد: قرار گرفتن در صراط مستقیم مهم است اما طبق فرمایش خداوند ماندن و پایداری در مسیر مستقیم مهم‌تر است و کسانی اهل رستگاری و آینده آباد هستند که اهل استقامت باشند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: از بیان قرآن کریم، یکی از الزامات پاسداری و حفاظت از انقلاب به گونه‌ای که هم امنیت را تامین کند، هم دشمن را از حمله و تجاوز باز بدارد و هم عزت ما را حفظ کند این است که قوی باشیم؛ یعنی مولفه اصلی عزت و امنیت کشور و شکست دشمن، قدرت است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان کرد: انسان ضعیف، جامعه ضعیف محکوم به پذیرش ذلت، بردگی و مرگ است؛ اگر قوی نباشیم دشمن اراده ما را تهدید می‌‎کند و یکی از بزرگترین استراتژی‌های دشمن این است که ما را ضعیف کند‌.

حاجی صادقی با اشاره به مولفه‌های قدرت سپاه پاسداران عنوان کرد: کدام سپاه می‌تواند دشمن را ناامید و فتنه‌ها را خنثی کرده، امنیت را مستقر کند و عزت آفرین باشد، در همین راستا سلسله مولفه‌هایی در درون سپاه وجود دارد چراکه در درون سپاه، ما هم قدرت سخت می‌خواهیم؛ لذا باید دانش صنعت نظامی ما قدرتمندتر شود و خط قرمز ما فقط حکم خداست.

وی ادامه داد: بعضی متوجه نمی‌شوند که سرمایه گذاری نظامی در این دنیای استعماری یک استلزام ضروری است؛ چرا که اگر قدرت نظامی ما افزایش نیابد و اشراف اطلاعاتی ما در مقابل دشمن بالا نباشد عملیات دشمن ما را غافلگیر خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: موشک، اشراف اطلاعاتی، تخصص نظامی و تجهیزات جنگی ظرفیت‌های است که سپاه را قدرتمند می‌کند و مقام معظم رهبری فرمودند؛ سپاه سنگرنشین نفوذ ناپذیر انقلاب می‌شود اگر مولفه خدا محوری و قدرت و مردم وجود داشته باشد که اگر مولفه مردم نباشد، بدون آن انقلاب هم نمی‌ماند.

مشارکت مردم در صحنه، انقلاب را در برابر تهدیدات حفظ کرده است

وی اضافه کرد: از آیات قرآن برمی‌آید که خدا اراده نکرده است نظام ولایی، حاکمیت دینی با قدرت غیبی خدا شکل بگیرد و بماند، بلکه حاکمیت دینی با قدرت مردمی پایدار می‌شود و اگر مردم نباشند نظام ولایی مستقر نخواهد شد و اگر هم مستقر شود، استمرار نخواهد داشت و مولفه‌ای که نظام ولایی ما را ۴۲ ساله کرده و انقلاب را در برابر تهدیدات و آسیب‌ها و تهاجمات نگه داشته است، مولفه مشارکت مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمن به قدرت این مولفه بزرگ یعنی قدرت مردمی پی برده، عنوان کرد: دشمن می‌داند اگر موتور این انقلاب روشن است و مقام معظم رهبری هدایتگر این انقلاب است، آنچه این موتور را روشن نگه می‌دارد، مردم هستند؛ لذا به دنبال این است تا سوخت انقلاب را بگیرد تا نظام جمهوری اسلامی را سرکوب کنند.

حاجی صادقی اضافه کرد: دشمن با فشارها و با بدعمل کردن مدیران نالایق، منفعل و چشم به دست کدخدا داشته به ویژه در یک دهه اخیر که بزرگترین ظلم را در حق انقلاب روا داشته است، مدیرانی که مردم را نسبت به دفاع از ارزش‌های انقلاب نا امید و حداقل نگران کرده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور این است که اقتصاد از دین گرفته نشده است بلکه از نظام غرب کسب کرده، دشمن می‌گوید باید انگیزه و مشارکت و روحیه جهادی مردم را در حفظ انقلاب ضعیف کنیم و مردم انگیزه‌ای برای ایثار در انقلاب نداشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: دشمنان انقلاب قطعا می‌دانند که انقلاب طی چهل سال پیشرفت کرده و لذا این پایداری انقلاب موجب مرگ غرب می‌شود و با وجود انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمنان قطعی است؛ لذا به این نتیجه رسیده‌اند که باید عامل حفاظت کننده انقلاب را که فتنه را به فرصت، جنگ را به دفاع مقدس و فشار اقتصادی را به تولید تبدیل می‌کند یعنی «مردم» را از انقلاب بگیرد.

حاجی صادقی با اشاره به نقشه‌های فتنه برانگیز دشمنان بیان کرد: در وضعیت کنونی و با توجه به فتنه دشمنان، سپاه برای اینکه انقلاب را حفظ کند باید عامل ابتدا را حفظ کند، باید با بصیرت افزایی به مردم این پیام را برساند که این مشکلات وجود دارد اما راه حل مشکل قهر کردن نیست بلکه اقدام برای اصلاح است و انتخابات بزرگترین فرصت این اصلاح است و یقینا انتخابات بهترین فرصت تحول است تا خود را از دست مدیریت‌های غلط نجات دهیم.

ما رئیس جمهوری می‌خواهیم در برابر ظلم، ظالم و فساد، مرد میدان باشد

وی ادامه داد: مردم باید اولا باور داشته باشند که توانمند هستند و ثانیا به دنبال یک مدیریت اجرایی، انقلابی، معتقد به امام، اسلام و مردم باشند؛ لذا امروز بصیرت افزایی علم پاسداری از انقلاب است و روشن کردن نقشه دشمن برای مردم که می‌خواهد با ایجاد ناامیدی وجود خود را تضمین کند امری اساسی است و لذا فریادهای مردم در برابر تبعیض و ظلم و فشار اقتصادی، باید شنیده شود و راه درست این است که وضع موجود تغییر کند و افرادی پای کار بیایند که بدانند تحول بهترین راه است.

حاجی صادقی بیان کرد: راهکار مهم بعدی خدمت به مردم است، هرجا که نیاز به خدمت بوده سپاه و بسیج حضور داشته است و امروز خدمت به مردم قطعا پاسداری از انقلاب و اقدام علیه امریکا است؛ چراکه ما نمی‌گذاریم آمریکا، انقلاب را بی سرباز کند همچنین اقدام دیگر این است که تحرک و انگیزه اقدام را در مردم افزایش دهیم تا این انتخابات را به یک حماسه تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم در برابر ظلم، ظالم و فساد، مرد میدان باشد و این رسالتی است که همه ما باید در این ایام انجام دهیم و باید ببینیم افق فکری کدام کاندیدا با افق فکری ولایت سازگار است.

وی بیان کرد: امروز برجسته‌ترین مصداق امر به معروف، امر به حضور در انتخابات و بزرگترین مصداق نهی از منکر، نهی افراد از عدم حضور است اما حضور باید موثر و بصیرت افزا باشد.

حاجی صادقی در ادامه توضیح داد: امروز کشور به کسی نیاز دارد که در امتداد ولایت حرکت کند. ما، کارآمدی، ایمان، مردم داری و عدالت را در ولایت مداری می‌بینیم، درست شبیه حاج قاسم اما به دنبال عدالت خوارج نیستیم، تمام موفقیت ما آنجا بوده که نسبت به ولایت سرباز بوده‌ایم، سربازی ولایت، انسان را حاج قاسم می‌کند.

وی در پایان گفت: انتخابات امسال در 42 سال اخیر بی‌نظیر است زیرا از یک طرف دشمن رصد می‌کند که آیا مردم پس از چهل و دو سال با همه سختی‌ها از انقلاب بریده‌اند یا نه تا بتواند ضربه‌اش را وارد کند و دوم اینکه در داخل کشور فشارهای زندگی برای عده‌ای کشنده شده است؛ لذا بر همه ما واجب است تا با حضور جهادی، یک حضور و مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشیم و بدانیم که امنیت ملی، اقتدار بین المللی و عزت ما به این انتخابات است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان