۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح شعبه طلایه‌داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین
کد خبر: ۳۵۰۷۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۹ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

افتتاح شعبه طلایه‌داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین

شعبه طلایه‌داران صلح و سازش با حضور مسئولان استانی در اتاق بازرگانی قزوین افتتاح شد.

افتتاح شعبه طلایه‌داران صلح و سازش در اتاق بازرگانی قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حجت‌الاسلام قدرتی ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین راه‌اندازی شعبه طلایه داران صلح و سازش اتاق بازرگانی قزوین اظهار کرد: دستگاه قضایی نسبت به مسائلی که به عنوان آسیب در سطح جامعه مطرح می‌شود، حساسیت ویژه دارد.

وی افزود: بر این باوریم که اصل پیشگیری باید توسط تمامی دستگاه‌ها و نهادها تحقق یابد و با بررسی پرونده‌های قضایی، مواردی که در نهایت در مراجع قضایی مطرح می‌شود، احصاء و شناسایی و علل آن ریشه یابی شود تا با نگاه و اقدامات پیشگیرانه، از طرح آن در مراجع قضایی جلوگیری شود.

مقام ارشد قضایی استان قزوین اذعان کرد: بسیاری از پرونده‌های بخش اتاق بازرگانی نیاز به طرح در مراجع قضایی ندارد و می‌بایست به صورت صلح و سازش، میانجی‌گری و داوری حل و فصل شود و هدف از تشکیل این شعبه نیز ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مطروحه است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: اتاق بازرگانی قزوین با استفاده از شعبه طلایه‌داران صلح و سازش می‌تواند یاور و همراه دستگاه قضایی باشد و به رفع مشکلات و اختلافات فعالان تولید و تجارت کمک کند.

قدرتی عنوان کرد: اتاق بازرگانی قزوین یکی از مجموعه‌های بسیار تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و تجارت استان است که خوشبختانه هیچ هزینه‌ای هم برای دولت ایجاد نمی‌کند و چه بسا در بسیاری از موارد، راهگشا نیز به شمار می‌آید.

وی در پایان گفت: در پی اجرای مصوبه جلسه قبلی خوشبختانه امروز هشتاد و نهمین شعبه طلایه‌داران صلح و سازش استان در اتاق بازرگانی قزوین رسما آغاز به کار می‌کند و با شناختی که از تبحر مدیریت و اعضای هیات مدیره این اتاق داریم، امیدواریم شاهد رشد صلح و سازش در پرونده‌های واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان