۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۷درصد ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین به کرونا اختصاص دارد/ بستری ۱۸۰۰بیمار کرونایی از ابتدای سال تاکنون
کد خبر: ۳۵۰۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قزوین:

۲۷درصد ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین به کرونا اختصاص دارد/ بستری ۱۸۰۰بیمار کرونایی از ابتدای سال تاکنون

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷ درصد از تخت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان قزوین به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

۲۷درصد ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین به کرونا اختصاص دارد/ بستری ۱۸۰۰بیمار کرونایی از ابتدای سال تاکنون
محمدصادق بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۸۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان شامل رازی و تاکستان بستری شده‌اند که از این تعداد هزار و ۱۴۵ بیمار مربوط به بیمارستان رازی و ۷۳۸ بیمار به بیمارستان تاکستان اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه نسبت تخت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان رازی به کل تعداد تخت‌های این بیمارستان ۱۸ درصد و در بیمارستان تاکستان ۴۸ درصد بوده است، افزود: در مجموع این دو بیمارستان ۲۷ درصد تخت‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده‌اند که نشان می‌دهد بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان ظرفیت قابل توجهی را برای خدمت رسانی و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ایجاد کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: هم اکنون ۵۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان بستری هستند که ۱۴ نفر به بیمارستان تاکستان و مابقی به بیمارستان رازی قزوین اختصاص دارند.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های تأمین اجتماعی قزوین شامل بیمارستان رازی با ۲۲۷ تخت و تاکستان با ۱۰۴ تخت برای ارایه خدمات درمانی در خدمت بیمه شدگان تأمین اجتماعی و سایر شهروندان به ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

گفتنی است؛ ۶۰ درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان