۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند/کاندیداها برنامه‌های سازنده برای رفع بحران‌های کشور ارائه دهند
کد خبر: ۳۵۰۷۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۸ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

موسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی:

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند/کاندیداها برنامه‌های سازنده برای رفع بحران‌های کشور ارائه دهند

موسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات موجب تحقق امنیت در کشور می‌شود؛ گفت: برخی از مسئولان با مردم به صورت شفاف رفتار نمی‌کنند در حالیکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند/کاندیداها برنامه‌های سازنده برای رفع بحران‌های کشور ارائه دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، نشست بصیرتی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج، سرگروه‌های صالحین و رابطین بسیجی خواهر ظهر امروز(سه‌شنبه) در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در این مراسم اظهار کرد: اولین مبحث مهم در زمینه انتخابات این است که شناخت صحیح حاکم باشد و بیش از آنکه برای افزایش رای یک فرد خاص تلاش کنیم باید برای حضور حداکثری و احساس تکلیف گام برداریم.

وی افزود: فرهنگ انتخابات باید اصلاح شود؛ چراکه مهمترین مولفه قدرت در انقلاب اسلامی، اراده مردم بود؛ رای مردم یک نشانه از حضور مردم بوده و امروز مورد غفلت واقع شده است.
 
موسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات موجب تحقق امنیت در کشور می‌شود؛ اذعان کرد: برخی از مسئولان با مردم به صورت شفاف رفتار نمی‌کنند در حالیکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

مشارکت در انتخابات یک تکلیف است
 
وی با بیان اینکه باید فرهنگ استفاده از ظرفیت انتخابات را شکل دهیم؛ عنوان کرد: مشارکت در انتخابات یک تکلیف است، در دهه ۶۰ شور مردم را شاهد بودیم باوجود اینکه اکثر جامعه زیرخط فقر بودند.


مهدوی ارفع تصریح کرد: انتخابات فضای تحول است؛ در این نظام خواستار تحولیم و همه چیز از ریشه باید تغییر کند، حق مردم ادا شود و مسئولان در جایگاه خود باشند.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: مطالبه ما از کاندیداها تبیین برنامه‌هایشان است، اینکه بدانیم چه برنامه‌ای برای فضای مجازی دارند و چرا این فضا کنترل نمی‌شود؟ فسادهای مختلف از اعتقادی تا اخلاقی در فضای مجازی و اینستاگرام رواج دارد و کسی از آن جلوگیری نمی‌کند؛ چرا امروز فضای مجازی تا این اندازه مورد غفلت واقع شده است؟ واقعا امروز فضای مجازی زیبنده انقلاب نیست.
 
وی یادآور شد: مطالبات خود را تحولی کنید نه تغییری؛ اهل بیت(ع) روی اصول و ارزش‌ها پایبند بودند و حتی تا پای جان رفتند. امروز فقط انتخاب رئیس جمهور مطرح نیست بلکه انتخاب استمرار تفکر انقلابی است از این رو دارای اهمیت است.

امروز فضای مجازی کنترل نمی‌شود
 
مهدوی‌ارفع در پایان گفت: مشارکت حداکثری مایه اقتدار کشور است به طوریکه در کشور سوریه با وجود ناامنی ۸۵ درصد مردم در انتخاباتشان شرکت کردند؛ هرجا به تفکر انقلابی توجه کردیم به اوج رسیدیم که نمونه آن را می‌توان در احمدی روشن‌ها مشاهده کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا نوروزی اظهار کرد: یک روز و عملیات بزرگ را در پیش داریم و بنا به فرمایش امام خمینی(ره) این روز از ایام‌الله است چراکه تمام دشمنان قسم خورده از یک سو و جبهه خودی از سوی دیگر در تلاش برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند.

 
وی افزود: حضور مردم در انتخابات از جمله وصیت‌های شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام خمینی (ره) است به طوریکه امام راحل در اهمیت مقوله انتخابات فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: حواسمان باشد آیا امروز می‌توانیم به سهم خود در برابر کسانی که مخالف انتخابات هستند پاسخگو باشیم و آنها را متقاعد کنیم که وضعیت موجود و نارضایتی مردم ارتباطی به نظام ندارد.

وی در پایان گفت: انتخابات باید با حضور حداکثری و با بصیرت باشد؛ چراکه لحظه‌ای غلفت مانند هشت سال گذشته باعث می‌شود قافیه را ببازیم.
انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان