۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بستری ۲۵۴نفر بیمار مبتلا به کرونا در قزوین/ بیش از ۷۲هزار نفر واکسن کرونا زدند
کد خبر: ۳۵۰۶۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۳ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان قزوین:

بستری ۲۵۴نفر بیمار مبتلا به کرونا در قزوین/ بیش از ۷۲هزار نفر واکسن کرونا زدند

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مجموع بستری‌های فعلی کرونا در استان قزوین ۲۵۴ نفر است، گفت: در این مدت یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین جان باخت.

بستری ۲۵۴نفر بیمار مبتلا به کرونا در قزوین/ بیش از ۷۲هزار نفر واکسن کرونا زدند

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قزوین، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تست کرونا ۱۴۹ نفر در استان قزوین مثبت شد و ۵۷ نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع بیماران بستری، ۳۴ نفر با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: در 24 ساعت گذشته ۳۴ بیمار کرونایی هم پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموع بستری‌های فعلی کرونا در استان قزوین 254 نفر است، یادآور شد: در این مدت یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین جان باخت.

وی یادآور شد: به طور کلی از زمان شیوع کرونا تاکنون 25هزار و 66 نفر در استان قزوین بستری شدند و تست هزار و 745 نفر هم به طور قطعی مثبت شده است.

رحمانی درباره آخرین آمار واکسیناسیون روزانه کرونا عنوان کرد: طبق آمار یازدهم خردادماه نیز کادر درمان در نوبت اول یک نفر، نوبت دوم 12نفر و کادر بهداشت در نوبت اول یک نفر و نوبت دوم 10 نفر واکسینه شدند.

62هزار و 890 نفر در نوبت اول واکسینه شدند

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان قزوین ابراز کرد: نظام پزشکی در این دوره یک نفر برای نوبت اول و پنج نفر در نوبت دوم واکسن کرونا زدند.

این مقام مسئول ادامه داد: بیماران خاص 21 نفر در نوبت اول و 449 نفر در نوبت دوم علیه کرونا واکسینه شدند؛ در این روز جانبازان، پاکبانان و کارکنان آرامستان‌ها و دانشجویان بالینی واکسینه نداشتند.

وی ابراز کرد: سالمندان بالای 80سال در نوبت اول 49نفر و نوبت دوم 207 نفر واکسن زدند؛ همچنین سالمندان 75تا80سال 91 نفر در نوبت اول واکسن زدند.

رحمانی یادآور شد: سالمندان 70تا74سال در نوبت اول 390نفر و در نوبت دوم یک نفر واکسینه شدند؛ مجموع واکسن روزانه در نوبت اول 554 نفر و در نوبت دوم 684 نفر واکسن زدند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان قزوین در پایان گفت: به طور کلی تاکنون 62هزار و 890 نفر در نوبت اول واکسینه شدند و در مجموع 72هزار و 355 نفر در استان قزوین واکسن کرونا دریافت کردند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان