۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پخش ویژه برنامه‌های «راه امام» و «پیشوای صادق» از شبکه‌ قزوین
کد خبر: ۳۵۰۶۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۲ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خبرداد

پخش ویژه برنامه‌های «راه امام» و «پیشوای صادق» از شبکه‌ قزوین

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: شبکه‌ استانی قزوین در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) و رحلت امام‌خمینی(ره) ویژه برنامه‌های مختلفی همچون «راه امام» و «پیشوای صادق» تهیه کرده است.

پخش ویژه برنامه‌های «راه امام» و «پیشوای صادق» از شبکه‌ قزوین
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با ویژه برنامه‌های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» سوگوار ششمین آفتاب آسمان امامت و ولایت خواهند بود.

وی افزود: این ویژه برنامه‌ها با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سیره عملی ائمه و معصومین و بزرگداشت مقام اهل بیت علیهم السلام و همچنین با حضور کارشناس مذهبی درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی گفت‌وگو می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه‌های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق(ع) به عنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه‌های امام صادق(ع) در زندگی و تبیین روش‌های بهره گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است.

وی عنوان کرد: این ویژه برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون مداحی، نغمه‌های مذهبی، ذکر گوشه‌های از کلام گهربار حضرت امام صادق علیه السلام و گفتگوی کارشناسی است که از سیما و صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: برنامه‌های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی(ره) نیز به مسائلی همچون قیام 15خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق(ع) به مدت 60 دقیقه ساعت 21 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق هم» به مدت 90 دقیقه روزهای 14 و 15 خرداد و صبح روز شانزدهم خرداد ساعت 09:30 از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: ویژه برنامه «چراغ هدایت» هم روزهای سیزدهم تا پانزدهم و در عصر روز شهادت از ساعت 18 تا 19:15 از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم در این ایام با تهیه و بازتولید و انتشار بسته‌های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ، موشن گرافی، پوستر، عکس نوشت، مستند گزارشی و گزارش تصویری جهت فضا سازی متناسب با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، تهیه و بازتولید و انتشار ۵ قطعه گزارش تصویری با محوریت رهنمودها، مکتب، شاخص‌ها و امام خمینی(ره) در قالب اینفوگرافیک، عکس نوشت پوستر و طرح نگاره و فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز در وب سایت و پیام رسان‌های شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی سازمانی و استانی و کشوری با ترند هشتگ‌هایی همچون #امام راحل #روح الله #قیام۱۵خرداد به این مناسبت‌ها می‌پردازد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان