۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۵۱بیمار کرونایی در قزوین بستری شدند/واکسیناسیون بیش از ۶۸هزار نفر در استان
کد خبر: ۳۵۰۵۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۱ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

۲۵۱بیمار کرونایی در قزوین بستری شدند/واکسیناسیون بیش از ۶۸هزار نفر در استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان قزوین گفت: به طور کلی ۶۸هزار و ۱۲۲ نفر در استان قزوین واکسیناسیون کرونا شدند.

۲۵۱بیمار کرونایی در قزوین بستری شدند/واکسیناسیون بیش از ۶۸هزار نفر در استان
جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تست کرونا ۱۴۰ نفر در استان مثبت شد و ۴۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی افزود: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به ۲۵۱ نفر رسیده است؛ همچنین از مجموع بیماران بستری ۳۵ نفر با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: ۶نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند؛ همچنین در این مدت ۶۰ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

وی عنوان کرد: طبق آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در استان قزوین نیز سه نفر از کادر درمان واکسن نوبت اول و 11نفر نوبت دوم، کادر بهداشت سه نفر نوبت دوم و نظام پزشکی پنج نفر نوبت اول و شش نفر نوبت دوم انجام شد.

102 نفر از سالمندان بالای 80سال واکسن کرونا دریافت کردند
رحمانی بیان کرد: بیماران خاص 33نفر در نوبت اول و 25نفر نوبت دوم، دانشجویان بالینی دو نفر در نوبت اول، سالمندان بالای 80 سال 102 نفر در نوبت اول و 9 نفر در نوبت دوم واکسینه شدند.

این مقام مسئول ابراز کرد: تاکنون سالمندان 75تا80 سال 259 نفر در نوبت اول، سالمندان 70تا74سال هزار و 186 نفر در نوبت اول واکسینه شدند.

وی تاکید کرد: مجموع واکسینه روزانه در نوبت اول هزار و 590 نفر و نوبت دوم 54نفر است و در مجموع روزانه 59هزار و 430 نفر در نوبت اول واکسینه شدند.

رحمانی در پایان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان قزوین گفت: به طور کلی 68هزار و 122 نفر در استان قزوین واکسیناسیون کرونا شدند.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان