۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین افزایش جان باختگان کرونا به ۲۱۷ نفر در کشور/ شمار جانباختگان از ۸۰ هزار تن گذشت
کد خبر: ۳۵۰۵۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱۰ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

وزارت بهداشت اعلام کرد

افزایش جان باختگان کرونا به ۲۱۷ نفر در کشور/ شمار جانباختگان از ۸۰ هزار تن گذشت

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۱۷ تن در کشور به دلیل کرونا جان باختند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور از ۸۰ هزارنفر فراتر رفت.

افزایش جان باختگان کرونا به ۲۱۷ نفر در کشور/ شمار جانباختگان از ۸۰ هزار تن گذشت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون سه میلیون و ۶۴۳ هزار و ۳۵۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵۲۲ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۸۸ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۱۳ هزار و ۱۳۶ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۰ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.
 
خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۴۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و چهار هزار و ۱۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تا کنون ۱۹ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان